فرماندار کنگاور تاکید کرد که سلامت مردم خط قرمز است و ذره‌ای کوتاهی و اغماض در این مورد از سوی هیچ فرد یا دستگاهی پذیرفته نیست.
کد خبر: ۱۰۴۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵ 01 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «فرزاد الماسی» روز یکشنبه در جلسه کارگروه هفته سلامت و امنیت غذایی با دستور کار برنامه‌های هفته سلامت، اظهار داشت: سلامت؛ امروزه یکی از مهمترین مقوله‌های جهانی محسوب می‌شود که مورد توجه ویژه جامعه بین الملل است.

فرماندار کنگاور در ادامه با اشاره به نارضایتی مردمی در خصوص محل دپوی زباله این شهر، اظهار داشت: جابه جایی محل دپوی زباله توسط شهرداری باید در اسرع وقت تعیین و تکلیف شود.

الماسی همچنین با اشاره به محل دپوی زباله جنب شهرک حسن آباد تاکید کرد: بخشداری و شهرداری ظرف یک هفته این معضل که سلامت مردم را مورد تهدید قرار داده حل و فصل نمایند.

وی در ادامه با اشاره به آمار صعودی کودکان مبتلایان به کرونا، اظهار داشت: اقناع سازی و جلسات توجیهی برای والدین دانش آموزان توسط اموزش و پرورش با همکاری شبکه بهداشت و درمان انجام شود.

او در خاتمه ضمن تاکید بر همکاری همه دستگاه‌ها با شبکه بهداشت و درمان در خصوص برنامه‌های هفته سلامت از ۱۷ اردیبهشت ماه، خاطرنشان کرد: برنامه‌های امسال بعد از ۲ سال که به خاطر کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شد با برنامه ریزی مناسب و بر اساس روزشمار در فضای واقعی برگزار خواهد شد.

گفتنی است از جمله برنامه‌های هفته سلامت می‌توان به زنگ سلامت، دیدار با امام جمعه، خانواده شهدا، خانواده معلولان، برگزاری نمایشگاه، شعرخوانی، برگزاری مسابقه نقاشی، کارناوال خودرویی و اعزام به مناطق روستایی جهت واکسیناسیون اشاره کرد.

شهرستان کنگاور در ۹۴ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار