پس از درخشش متوالی تیم فوتبال نساجی مازندران و حضور در مرحله فینال جام حذفی ، استاندار مازندران و سایر مسیولین مازندرانی بسیج دارند با حمایت کامل نماینده خود مقدمات قهرمانی این تیم پرهوادار را فراهم کنند.
کد خبر: ۱۰۴۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷ 21 April 2022

به گزارش تابناک مازندران ، تیم فوتبال نساجی مازندران که به شایستگی فینالیست شد و تنها یک کام آخر به قهرمانی این نماینده شایسته مازندران باقی مانده است.

بر اساس این گزارش ، تلاش بی وقفه استاندار مازندران، ورزشگاه آزادی میزبان رقابت نهایی جام حذفی شد.

پیش از این ، در پی اعلام ورزشگاه یادگار امام تبریز به عنوان میزبان مسابقه فینال جام حذفی کشور از سوی فدراسیون فوتبال، سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران بمنظور تحقق خواست هواداران نساجی، در گفتگوی تلفنی با حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون فوتبال، خواستار تغییر میزبانی این رقابت حساس شد.

وزیر ورزش نیز با این درخواست موافقت نمود و ورزشگاه آزادی بعنوان میزبان فینال جام حذفی انتخاب گردد.

دوری و خطرات راه برای حضور تماشاگران دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک و ایده آل بودن شرایط ورزشگاه آزادی تهران برای هر دو تیم، علت اصلی این درخواست هواداران نساجی و مسئولان استان مازندران است.

با شرایط پیش روی، امیدواریم همدلی و همبستگی که قبل از دیدار نیمه نهایی جام حذفی در استان مازندران روی داد، تکرار شود تا انشاءلله شاهد اتفاقات خوب در فینال جام حذفی برای تیم پرشورو ریشه دار نساجی مازندران باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار