رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت: در راستای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی، بیش از ۱ تن گوشت چرخ شده فرآوری شده، ضبط و معدوم گردید.
کد خبر: ۱۰۳۹۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ 17 April 2022

تورج کرمیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در راستای طرح کنترل و نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه (کشتارگاه ها، سردخانه ها، کبابی ها، قصابی ها، کارخانجات فرآورده‌های گوشتی و ...) بازرسی ها تشدید شد.

وی افزود: بازرسین اداره دامپزشکی شهرستان با همکاری مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه در حین بازدید از یکی از کارخانجات فرآورده‌های گوشتی با اخذ دستور مقام قضایی و با حضور مامورین نیروی انتظامی بیش از یک تن گوشت چرخ شده فرآوری شده در واحد مذکور ضبط و حدود ۱۰۰ کیلو محصول تاریخ مصرف گذشته معدوم گردید.

کریمیان با اشاره به اینکه بخشی از فراورده‌های خام دامی در سردخانه‌ها نگهداری می‌شوند، عنوان کرد: اهمیت نگهداری سالم و بهداشتی این محصولات که در آینده به بازار عرضه خواهند شد از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است بنابراین دستور اکید داده می‌شود تا در این ایام در کنار نظارت بر مراکز عرضه، نظارت بر سردخانه‌های نگهداری فرآورده‌های خامی تشدید شود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت: بازرسین اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه در راستای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب جهت تضمین سلامت غذای مصرفی همشهریان عزیز با منشاء دامی در حال انجام وظیفه می‌باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار