مدیرکل ورزش و جوانان:
مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: توسعه ورزش همگانی و قهرمانی با همکاری مسئولان و خیران در تمامی مناطق و شهرستان‌ها جزو اولویت استان است .
کد خبر: ۱۰۳۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱ 11 April 2022

به گزارش ایرنا، علیرضا پورسلمانی روز دوشنبه در نشستی با سرپرست فرمانداری مهریز افزود: گسترش ورزش همگانی در کنار عنایت به بخش قهرمانی یک ضرورت و موجب نشاط اجتماعی و تامین سلامت شهروندان است .

وی با بیان اینکه رویکرد مهم این اداره‌کل در سال‌جاری در استان، جلب همکاری بخش‌های مختلف برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی است ادامه داد: برای رسیدن به اهداف ورزش باید از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کرد.

این مسئول به اهمیت ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه ورزش در استان در کنار جذب بودجه‌های دولتی و جلب همکاری بخش خصوصی و خیران را به عنوان یک ضرورت مورد تاکید قرار داد.

پورسلمانی اظهار کرد: توجه خاص به استعدادیابی، آموزش، تقویت باشگاه‌های ورزشی و امور فرهنگی از دیگر اهداف و مواردی است که باید در استان بیش از گذشته مورد عنایت همگانی قرار گیرد.

همچنین محمد دهقان بنادکی سرپرست فرمانداری مهریز، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی شهرستان را برای شکوفایی استعدادها و بهره‌مندی جوانان از امکانات ضرورت ذکر کرد و خواستار حمایت از رشته‌های ورزشی الویت‌دار منطقه شد.

استان یزد ۴۷ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد .

منبع: ايرنا
برچسب ها: ورزش ، توسعه ، اولویت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار