تامین آب شرب پایدار، نیازمند رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی در روز‌های گرم تابستان است.
کد خبر: ۱۰۳۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳ 05 April 2022

مدیر آبفای بادرود با اشاره به تامین آب شرب پایدار جمعیت ۲۳ هزار نفری شهر‌ها و روستا‌های این منطقه در تابستان گفت: منابع تامین آب شرب منطقه بادرود شامل ۸ حلقه چاه با آبدهی ۱۶۸ لیتر در ثانیه است که پیش بینی می‌شود این میزان آب تولیدی، پاسخگوی نیاز آبی مشترکان در نیمه اول سال باشد.
افشین بارونی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی در ۲ شهر و ۶ روستا تحت پوشش خدمات آبرسانی آبفای بادرود قرار دارند افزود: تامین آب شرب پایدار، نیازمند همکاری مشترکان در رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی در روز‌های گرم تابستان است.
وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته به دلیل کاهش آبدهی منابع موجود و لزوم گذر از بحران کم آبی، نهمین حلقه چاه نیز در این منطقه حفر شده گفت: با تجهیز و در مدار قرار گرفتن این چاه در حدود ۲۳ لیتر در ثانیه به ظرفیت تولید آب منطقه افزوده می‌شود.
مدیر آبفای بادرود با بیان این که تاکنون ۱۳ هزار و ۶۰۰ انشعاب آب به مشترکان در شهر‌ها و روستا‌های بادرود واگذار شده افزود: با استفاده از سامانه‌های تله متری و تله کنترل، ۸ حلقه چاه و ۶ باب مخزن ذخیره آب به ظرفیت ۴ هزار و ۸۰۰ مترمکعب به صورت برخط مورد بررسی و پایش قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار