روز بدون فوتی کرونا در مازندران
از سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل آخرین وضعیت بیماران کرونایی در مازندران اعلام شد.
کد خبر: ۱۰۳۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸ 03 April 2022

به گزارش تابناک مازندران، با بستری شدن ۳۹ بیمار مبتلا به کرونا، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مجموع بیماران کرونایی مازندران به ۱۸۷ نفر رسید که ۶۳ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان، ساعت‌های سختی را سپری می‌کنند.

۳۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ نیز دراین مدت با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند.

بستری شدن ۳۳بیمار تازه مبتلا به کرونا
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۳۳بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری و ۲۷بیمار نیز از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

دکتر فرهاد غلامی افزود: ۱۲۶بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند که ۴۴بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

او گفت: هیچ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گزارش نشد.

بستری شدن ۶ بیمار تازه مبتلا به کرونا
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا، ۲۴ ساعت گذشته در چهار بیمارستان زیر مجموعه این دانشگاه بستری و ۳ بیمار مرخص شدند.

دکتر سید علی مظفر پور افزود: شمار بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل ۶۱ نفر است که ۱۹ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بگفته وی، شبانه روز گذشته مورد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل گزارش نشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار