در تحقيقات به عمل آمده متهمان مذکور در بازجویی‌های پلیس به 22 فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره اعم از سرقت سیم برق و کابل ساختمان های نیمه کاره و سایر سرقت های مرتبط، اعتراف کردند و پس از تشکيل پرونده و تحويل به مرجع قضائي با قرار مناسب روانه زندان شدند.
کد خبر: ۱۰۳۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱ 03 April 2022

به گزارش تابناک مازندران،سارقان 22 فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره در "بابلسر"دستگیر شدند.

فرمانده انتظامي بابلسر از دستگيري 4 سارق با کشف 22 فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره در بخش بهنمیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ حسین زارع در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت ساختمان نیمه کاره ، بررسي موضوع و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار مامورین انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وي در ادامه با بیان اینکه ماموران تجسس فرماندهی انتظامی بخش بهنمیر با بررسی دوربین های مداربسته و انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند هویت سارقان و همدستان اعم از سه مرد و یک زن را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر کنند، افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهمان نیز از سارقان سابقه دار می باشند.

فرمانده انتظامي بابلسر تصریح کرد: در تحقيقات به عمل آمده متهمان مذکور در بازجویی‌های پلیس به 22 فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره اعم از سرقت سیم برق و کابل ساختمان های نیمه کاره و سایر سرقت های مرتبط، اعتراف کردند و پس از تشکيل پرونده و تحويل به مرجع قضائي با قرار مناسب روانه زندان شدند.

سرهنگ زارع در پایان به شهروندان توصیه کرد: اماکن خصوصی و کارگاه های خود را به دوربین مداربسته و تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز و از نگهبانان مطمئن و مورد اعتماد استفاده کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار