مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم پیشنهاد بازدید اصحاب رسانه را از گِره‌های مدیریت شهری مطرح کرد و خواستار حضور مسئولان در این بازدیدها شد.
کد خبر: ۱۰۳۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱ 02 April 2022

به گزارش تابناک قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به پروژه ناتمام پارکینگ شرقی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تأکید کرد: تردیدی نیست که وضعیت فعلی آن محدوده به‌ویژه به عنوان یکی از ورودی‌های حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در شأن قم نیست.

وی افزود: البته افتتاح پیاده‌راه‌های مختلف در اطراف حرم مطهر مانند باغ راه بهار، پیاده‌راه بازار، پیاده‌راه انقلاب و پیاده‌راه آیت الله مرعشی نجفی نشان از عزم شهرداری برای آرام‌سازی این محدوده دارد تا مردم و زائران عزیز بتوانند با آرامش لازم و کافی به زیارت مُشرّف شوند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم در ادامه به برخی مشکلات پروژه‌های مدیریت شهری توجه داد و گفت: مشکلات حقوقی، مسائل مربوط به میراث فرهنگی و همچنین مُشاع بودن برخی زمین‌ها و مسائل مربوط به ارث سبب می‌شود تا تملک برخی زمین‌ها و به ثمر رساندن برخی پروژه‌ها با مشکل مواجه باشد.

کلانترزاده سپس تصریح کرد: بالاخره مشکل برخی از پروژه‌های مدیریت شهری باید حل شود که پارکینگ شرقی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) هم از آن جمله است و امید می‌رود که گِره کور چند ساله این پروژه با پیگیری های اخیر باز شود.

وی همچنین گفت: پیگیری شما، ایده‌ای را در ذهن بنده ایجاد کرد و آن این که مدیریت شهری علاوه بر زمینه‌سازی برای بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های شیک و افتتاح آن‌ها، تورهای قم‌گردی برای معرفی گِره‌های مدیریت شهری را نیز با حضور اصحاب رسانه و مسئولان فراهم کند تا این اقدام، زمینه‌ای برای نقد بیشتر رسانه‌ها و ارائه راهکارها باشد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم در ادامه خاطر نشان کرد: مردم عزیز و همشهریان محترم توجه داشته باشند که برخی پروژه‌های مدیریت شهری در قم دارای مسائل حقوقی است که البته امیدواریم این مسائل با همراهی مسئولان شهر و استان پیگیری و مرتفع شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار