بیش از هشت هزار پیام مردمی در بازه ده‌روزه ابتدایی نوروز در سامانه 137 شهرداری قم به ثبت رسیده که بیشترین این پیام‌ها مربوط به خدمات سفر به زائران و مسافران بوده است.
کد خبر: ۱۰۳۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷ 30 March 2022

به گزارش تابناک قم، سامانه ۱۳۷ شهرداری قم به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی و راهنمای زائران و مسافران نوروزی است، به‌نحوی‌که از ۲۹ اسفندماه تا پایان روز نهم فروردین‌ماه هشت هزار و ۱۴۳ پیام توسط شهروندان و مسافران در این سامانه به ثبت رسیده است.

بیشترین حجم پیام‌ها در این بازه زمانی مربوط به اسکان فرهنگیان با ۸۱۰ پیام و راهنمایی زائران با ۵۷۳ پیام بوده است که این پیام‌ها نشان از اقداماتی فراتر از پیام‌های روتین شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری به‌ویژه در ایام نوروز است.

نظافت معابر با ۴۵۵ پیام، عدم جمع‌آوری زباله با ۳۳۴ پیام، پاک‌سازی جوی با ۲۲۹ پیام، دپوی زباله با ۱۵۵ پیام و نهایتاً برگزاری تورهای قم‌گردی با ۱۲۰ پیام، سهم بیشترین پیام‌های مردمی با این سامانه را به نام خود ثبت کرده‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار