ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در هنگام ترک منزل در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و افراد ناشناس در محدوده محل سکونت خود مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.
کد خبر: ۱۰۳۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶ 29 March 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 09/01/1401 تقدیم حضورتان می گردد .

 

دستگیری سارقان منزل و اماکن خصوصی در شهرستان نور 
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از عملیات ضربتی پلیس و دستگيري سارق منزل و اماکن خصوصی با 13 فقره سرقت در شهرستان نور خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ "علی قیصری"درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع سرقت های مکرر منزل در شهرستان نور، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، افزود: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران اداره مبارزه با سرقت با انجام تحقیقات تخصصی و بررسی های همه جانبه میدانی موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای در این ارتباط شدند .
سرهنگ قیصری، تصریح کرد: متهم در اقدامی عملیاتی دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 13 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در آن شهرستان اعتراف کرد .
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدو تحقیقات پلیس برای کشف سایر سرقت های انجام شده توسط متهم ادامه دارد.
وی در خاتمه به شهروندان، توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در هنگام ترک منزل در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و افراد ناشناس در محدوده محل سکونت خود مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

----------------------------------------------

آزاد سازی 6 هزار متر از اراضی ملی در ساری 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از آزاد سازی بیش از 6 هزار متر از اراضی ملی ساری از چنگ یکی از زمین خواران خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ محمد محمدپور" با اعلام این خبر ، گفت: در پی تصرف 6 هزار و 50 متر از اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از مناطق جنگلی ساری، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران،افزود: پس از هماهنگی های قضائی، در اقدامی عملیاتی با همکاری کارشناسان اداره منابع طبیعی، زمین های تصرف شده از چنگ متهم رها سازی شد.
سرهنگ محمد پور ارزش زمین رهاسازی شده از چنگ این زمین خواران را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 181 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهم پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .
وی با اشاره به این که تجاوز به منابع طبیعی، تجاوز به سرمایه های کشور و حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، گفت: زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندی از نعمت های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می کنند که برای مقابله با این مشکل، همکاری همه مردم و دستگاه های نظارتی الزامی است .

----------------------------------------------

دستگیری مخل نظم و امنیت عمومی در شهرستان نکا 
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری فردی که با ایجاد درگیری باعث رعب و وحشت در مردم شده بود در کمتر از 2 ساعت خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری که منجر به ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده بود، مراتب به صورت ویزه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا بیان داشت: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به دستگیری فرد شرور که از محل متواری شده بود در کمتر از 2 ساعت شدند.
سرهنگ عزیزی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، در پايان ضمن قدردانی از همکاري خوب مردم با پليس اظهار داشت: همکاری با پلیس و تماس با سامانه 110 بهترین شیوه برای مبارزه با افراد مجرم و قانون ستیز است .

----------------------------------------------

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ساری 
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری 16 سارق و کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي این شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با توزيع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملياتي ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خيز ساری به اجرا در آمد.
وی افزود: در اجراي اين طرح، ماموران انتظامي اين فرماندهي با هماهنگي قضائي و در عملياتي ضربتي موفق به شناسایی و دستگیری 16 متهم به سرقت در این شهرستان شدند.
حسن زاده از کشف 15 فقره انواع سرقت در این عملیات خبر داد و گفت: در این عملیات یک کیلو موادمخدر ، یک دستگاه موتور سیکلت،2 دستگاه دوچرخه سرقتی 2 تن چوب و 3 تن مرغ قاچاق ، 2 قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز، 5 دستگاه گوشی تلفن همراه و مقادیر قابل توجه دیگری از اموال سرقتی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری در ادامه، تصریح کرد: در اجرای این طرح نیز 29نفر از متهمان تحت تعقیب مرجع قضائی در حوزه استحفاظی نیز دستگیر شدند.
سرهنگ حسن زاده در پايان ضمن تقدير از همکاري خوب مردم با پليس اظهار داشت: هدف از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي مناطق آلوده، ايجاد امنيت پايدار و ايجاد آسايش و آرامش براي مردم است.

----------------------------------------------

دستگیری سارق منازل و اماکن عمومی در محمودآباد 
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری سارق منازل و اماکن عمومی با 8 فقره سرقت خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس "سرهنگ "محمودحسین زاده" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد از منازل و اماکن عمومی ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ، تصریح کرد : با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.
سرهنگ حسین زاده، خاطرنشان کرد : پس از هماهنگی های قضائی با دادستان شهرستان، در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و تاکنون به 8 فقره سرقت از منازل و اماکن عمومی این شهرستان اعتراف کرد .
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريع" ازطریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.

----------------------------------------------

دستگیری سارقان سیم و کابل برق در بهشهر 
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري سارقان سيم هاي برق با 20 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد . 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس ، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" در این خصوص بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق درشهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي افزود: با تلاش هاي صورت گرفته و انجام تحقيقات لازم در اين زمينه 3 سارق حرفه اي شناسايي و دستگير شدند .
سرهنگ عنایتی گنجی تصریح کرد: متهمان ضمن اعتراف به 20 فقره سرقت سيم کابل و برق با تشكيل پرونده برای سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفي شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در پایان در توصیه ای به شهروندان گفت: با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد هرگونه مسئله امنیتی از طریق سامانه 110، کلانتری و یا پاسگاه محل سکونت خود، پلیس را در ایجاد امنیتی پایدار یاری کنید.

----------------------------------------------

باند سارقان موتورسیکلت در میاندورود زمینگیر شد 
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری 3 سارق موتورسیکلت و کشف 3 دستگاه موتورسیکلت سرقتی در شهرستان میاندورود خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ علی قیصری در تشریح جزئیات این خبر بيان داشت: در پی گشت زنی هدفمند پلیس آگاهی شهرستان میاندورود در سطح شهرستان 3 دستگاه موتورسیکلت بلاصاحب دارای سابقه سرقت، کشف شد.
وی، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه در این رابطه موفق به شناسایی یک باند 3 نفره سرقت موتورسیکلت در آن شهرستان شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده به سرقت اعتراف کردند.
سرهنگ قیصری در پایان ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و اخلال گران امنیت عمومی از شهروندان خواست: ضمن تجهیز وسایط نقلیه خود به تجهیزات ایمنی و بازدارنده، هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله با شماره گیری 110 به پلیس اطلاع دهند..خبرگزاری تابناک مازندران خبرنگارسلمان مهدوی.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
شما و بخدا اینقدر مردم رو جریمه نکنید مردم ندارن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار