سرپرست فرمانداری مهریز گفت: استفاده از ظرفیت خیران و نخبگان برای کمک به دولت و نظام جزو برنامه محوری است که برای توسعه شهرستان باید بیش از گذشته از آنها استفاده شود.
کد خبر: ۱۰۳۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴ 27 March 2022

به گزارش ایرنا، محمد دهقان بنادکی روز یکشنبه در آیین تجلیل از خیر با سابقه مهریزی افزود: توسعه همه جانبه منطقه در گرو همکاری خیران و نخبگان است .

وی با بیان اینکه مهریز در جذب خیران و همکاری آنها جزو مناطق پیشرو محسوب می‌شود ادامه داد: زمینه لازم برای حضور فعال خیران در طرح‌های مختلف وجود دارد.

این مسئول بیان کرد: برای خدمت به مردم و توسعه مناسب شهرستان با همدلی و همکاری همه بخش‌ها در سال‌جاری بیش از قبل پیگیری می‌شود.

دهقان به اهمیت برنامه‌ریزی برای بررسی مسایل و نیازهای شهرستان در ابعاد مختلف اشاره کرد و یادآور شد: خدمت خالصانه به مردم جزو افتخارات و رسالت مدیران است.

همچنین حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی امام‌جمعه مهریز از خیران شهرستان که در کنار دولت برای کمک به توسعه فرهنگی و اجتماعی تلاش دارند قدردانی کرد.

وی ادامه داد: زمینه برای حضور فعال و بیشتر خیران و سرمایه‌گذاران در شهرستان برای کمک به نظام و دولت فراهم است و باید این رویه با قوت ادامه یابد.

در این آیین از حاج حسن زارع بیدکی از خیران با سابقه و فعال شهرستان مهریز با لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار