نایب رئیس امور بانوان هیئت فوتبال مازندران از رقابت 5 تیم در لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور در ساری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 30 September 2015
به گزارش تابناک مازندران فاطمه بوداغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان ساری، با اشاره به رقابت پنج تیم در این دوره از مسابقات، گفت: نتایج روز اول مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور با شکست نماینده مازندران آغاز شد.
وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در سواحل ساری، افزود: در این روز تیم خزرپوشان مازندران در برابر هیئت کرمان قرار گرفت که در این دیدار مازندرانی‌ها با نتیجه 6 بر 2 مغلوب شدند.
نایب رئیس امور بانوان هیئت فوتبال مازندران درباره گروه‌بندی این مسابقات، اضافه کرد: این مسابقات با حضور 9 تیم در دو منطقه شمال و جنوب به میزبانی ساری و بندرعباس برگزار می‌شود.
این مسئول اضافه کرد: در گروه اول تیم‌های شهرداری بندرعباس، شهید نوروزی چلیچه، حرم گناوه، نماینده شیراز به میزبانی شهر بندرعباس به میدان می‌روند.
بوداغی ادامه داد: تیم‌های خزرپوشان مازندران، آرسن میناسیان گیلان، فارسان چهارمحال، هیئت کرمان، سبحان تیران اصفهان نیز به‌عنوان 5 تیم در گروه دوم قرار دارند که به میزبانی ساری به میدان می‌روند.
وی در پایان از سطح کیفی خوب این مسابقات خبر داد و گفت: مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور تا دوازدهم مهر ماه به میزبانی ساری ادامه دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار