مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل سازمان آتش نشانی کرمانشاه از آماده باش یازده ایستگاه آتشنشانی در کرمانشاه خبر داد و گفت: چهارشنبه آخر سال را با رعایت موارد ایمنی بدون حادثه سپری کنید.
کد خبر: ۱۰۳۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ 14 March 2022

فرهاد فرهودی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه سوری و افزایش استفاده از مواد محترقه امیدواریم مردم به توصیه‌های ایمنی عمل کنند تا چهارشنبه آخر سالی بدون حادثه در پیش داشته باشیم.

وی افزود: بزرگتر‌ها قطعا می‌توانند با رسم اشتباهی که به جای رسوم سنتی جا افتاده، مقابله کنند، بیشترین خطر متوجه کودکان و نوجوانان است، والدین باید بیشتر مراقب کودکان باشند و در مکانی آتش ایجاد کنند که وسایل مستعد شعله نباشد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی کرمانشاه ادامه داد:
همچنین انتخاب فضای آزاد برای آتش بازی و استفاده از خاموش کننده‌های دستی به منظور تسریع در خاموش کردن آتش در صورت لزوم و در دسترس بودن جعبه کمک‌های اولیه باید مورد توجه قرار گیرد.

فرهودی با اشاره به آماده باش یازده ایستگاه آتشنشانی در کرمانشاه، تاکید کرد: آتش نشانی هم به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شهروندان است و از روز دیروز یعنی ۴۸ ساعت قبل تا روز بعد از آن نیرو‌های آتش نشانی به صورت آماده باش ویژه هستند و از نیرو‌های استراحت هم برای کمک در روز چهارشنبه سوری استفاده می‌کنیم در این روز ۲۷۰ نیروی آتشنشانی آماده باش هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار