سینما دیجیتال فرهنگ طبس روز سه شنبه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی، معاون استاندار و فرماندارشهرستان طبس و جمعی از مسوولان همزمان با اکران فیلم محمد رسول الله (ص) افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۳۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹ 30 September 2015

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در این مراسم گفت: بعد از پیگیری های صورت گرفته با راه اندازی دو سینما دیجیتال برای شهرستان های طبس و نهبندان موافقت شد که نخستین آن در طبس راه اندازی شد.
احمد محبی افزود: با احتساب سینما فرهنگ طبس، چهار سینما با مجموع یکهزار و 346 صندلی در خراسان جنوبی داریم که پذیرای علاقمندان به سینما و خانواده ها است.
وی اظهار کرد: نخستین فیلم به جهت مبارکی فیلم حضرت محمد(ص) اکران می شود که تا به امروز این فیلم در سینماهای استان 56 میلیون تومان فروش داشته است.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برای شهرستان هایی که امکان تجهیز سینما و یا سینما ندارند از سینما سیار استفاده خواهیم کرد.
معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس هم در این مراسم گفت: در سالی که به نام همدلی و همزبانی نامگذاری شده است همه دستگاههای اجرایی با همدلی و همزبانی بتوانند مسائل و دغدغه های فرهنگی را برطرف کنند.
مهدی اخوان صفار افزود: همچون عرصه دفاع مقدس که رزمندگان ما با دست خالی در مقابل استکبار جهانی ایستادند امیدواریم با همدلی و همزبانی بتوانیم در زمینه های فرهنگی موفقیت کسب کنیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار