ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از بازی در مورد بازی فردا صحبت کرد
کد خبر: ۱۰۳۳۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲ 10 March 2022

به گزارش تابناک مازندران ، عصر امروز ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*خوشحالم با تیمی خلاق، منظم و باشخصیت بازی داریم. هر چه خوبی در فوتبال ایران است، سپاهان یک‌ جا دارد. از کادرمدیریتی گرفته تا مربی با دانش و بازیکنان خوب و ورزشگاه باکلاس برخودار هستند.

*سپاهان تیمی است که به جایگاه واقعی‌اش از نظر امتیازی نرسیده و گناه آن‌ها این است که فوتبال بازی می‌کنند. بازی خیلی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. سپاهان و نساجی، ۲ تیم لیگ برتر هستند که خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنند.

*دوست دارم بچه‌هایم فردا همانی باشند که توقع دارم، فردا بازی سپاهان و نساجی، ویترین فوتبال ایران خواهد بود. 4- ۵ مصدوم داریم، امیدوارم بتوانیم از آنها استفاده کنیم. اسمی از آنها البته نمی‌آورم. می‌دانیم که بازی سختی مقابل سپاهان داریم و باید باهوش کار کنیم.

*استعفا و بازگشت نویدکیا؟ 3-4 بازی آخر سپاهان را دیدیم و این حواشی تاثیر بدی روی این تیم نگذاشته است. از بازگشت محرم به نیمکت سپاهان، فوتبال ایران سود می‌برد. از ساکت جز این انتظار نمی‌رفت که نویدکیا را برگرداند.

*الان فقط تمرکزم را روی بازی با سپاهان در لیگ گذاشته‌ام و فقط می‌گویم که استقلال یکی از خوب‌های آسیاست که فوتبال بانظمی را به نمایش می ‌‌دهد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار