تیم فوتبال صبای قم به تقویت آمادگی جسمانی بازیکنان و ایجاد هماهنگی تیمی برای بازی‌های آتی لیگ برتر فوتبال کشور این هفته راهی اردوی آماده‌سازی در شهرستان تنکابن می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸ 29 September 2015
به گزارش تابناک قم، پیروزی ارزشمند هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر ایران یعنی سپاهان اصفهان موجب شد تا علی دایی شاگردانش را به استراحت بفرستد و صبایی‌ها بعد از 72 ساعت بار دیگر استارت جدی خود برای حضور پرقدرت در ادامه لیگ برتر فوتبال ایران بزنند.

شاگردان علی دایی در تیم فوتبال صبای قم که اکنون در بین 16 تیم حاضر در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب 10 امتیاز در مکان هشتم قرار دارند، بار دیگر تمرینات خود را برای حضور پرقدرت در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آغاز کردند.

در واقع تیم فوتبال صبای قم بعد از بازی هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که توانست تیم فوتبال سپاهان اصفهان قهرمان فصل گذشته لیگ را در ورزشگاه یادگار امام قم با شکست مواجه کند، بار دیگر تمرینات خود را برای ادامه لیگ آغاز کرد.

با نظر علی دایی بازیکنان اصلی صبای قم که برابر سپاهان اصفهان به میدان رفته بودند روز بعد از بازی با این تیم اصفهانی به ریکاوری پرداختند و بازیکنان ذخیره مصاف با سپاهان برابر یک تیم ساوه‌ای از لیگ دسته سوم جام آزادگان به میدان رفته و با این تیم بدون گل مساوی کردند.

بعد از آن بازیکنان صبای قم به استراحت رفتند و از عصر ششمین روز مهر ماه بار دیگر با حضور در زمین چمن مجموعه ورزشی خیریه عمل استارت تمرینات را زدند تا بعد از سه روز تمرین به منظور برپایی اردوی آماده‌سازی راهی شمال کشور شوند.

مقصد صبای قم برای برپایی اردوی آماده‌سازی در شمال کشور، شهرستان تنکابن است و شاگردان علی دایی روز پنجشنبه نهم مهر ماه به این شهر می‌روند و حدود یک هفته به تمرین و کارهای آماده‌سازی می‌پردازند تا آماده رویارویی با پرسپولیس تهران در هفته هشتم شوند.

در نخستین تمرین صبای قم بعد از استراحت سه روزه، به جز دو بازیکن مصدوم یعنی جلا‌ل‌الدین علی‌محمدی و محمد قاضی، سایر بازیکنان در تمرینات حضور داشتند و بیشتر کارهای بدن‌سازی را دنبال کردند و این تمرین پس از استراحت سه روزه انجام شود.

محمد قاضی و جلال‌الدین علی‌محمدی دو بازیکن مصدوم صبا به صورت اختصاصی و زیر نظر پزشک تیم تمرینات خود را انجام دادند، ضمن اینکه دروازه‌بان‌های تیم فوتبال صبای قم زیر نظر بهزاد غلامپور تمرینات اختصاصی خود را برگزار کردند.

میهمان ویژه این تمرین صبای قم هم‌بازی سابق علی دایی در تیم ملی فوتبال کشورمان یعنی ستار زارع بود، ضمن اینکه تیم امروز فوتبال صبای قم نیز در مجموعه خیریه عمل ادامه می‌یابد و صبای قم از روز پنجشنبه هفته جاری اردوی یک هفته‌ای خود را در تنکابن آغاز خواهد کرد.

تیم فوتبال صبای قم باید طبق‌برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی سازمان لیگ برتر در هفته هشتم جام خلیج‌فارس از ساعت 18:55 دقیقه روز پنجشنبه بیست و سوم مهر ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران میهمان تیم فوتبال پرسپولیس تهران باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار