‍ شهردار کرمانشاه:
شهردار کرمانشاه از تاسیس بانک ایده شهرداری کرمانشاه با هدف جمع‌آوری نظرات و ایده نخبگان برای توسعه شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸ 24 February 2022

به گزارش خبرکزاری تابناک کرمانشاه نادر نوروزی در نشست هم اندیشی که به دعوت دانشگاه رازی کرمانشاه در سالن جلسات این دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه و جمعی از اساتید و مدیران گروه‌های علمی دانشگاه رازی برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه‌ها موتور توسعه و نقطه شروع توسعه پایدار در شهر‌ها هستند.

وی ادامه داد: تغییر در رفتار انسان‌ها با تغییر اندیشه آن‌ها اتفاق می‌افتد و این تغییر اندیشه در دانشگاه‌ها رقم خواهد خورد.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: همکاری بین دانشگاه و نهاد‌های اجرایی اجتماعی فرهنگی و ... از الزاماتی است که در جامعه امروز نیاز آن به خوبی احساس می‌شود.

وی افزود: بر خلاف باور خیلی‌ها که فقط دانشگاه‌ها را محل آموزش و علم آموزی می‌دانند دانشگاه‌ها امروز وظیفه خطیری از جمله تغییر اندیشه را به عهده دارند.

نوروزی خاطرنشان کرد: کرمانشاه به واسطه مرکزیت غرب کشور با جمعیت هشت میلیون نفری در تعامل است و باید خدماتی در خور این جمعیت ارائه دهد.

وی با بیان اینکه برنامه توسعه‌ای شهر کرمانشاه آماده شده و در دستور کار برای اجرا قرار گرفته، افزود: در این برنامه کوتاه مدت در هشت محور برنامه‌های توسعه شهر کرمانشاه را برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

شهردار کرمانشاه با اشاره به ظرفیت علمی دانشگاهی در شهر کرمانشاه، خاطر نشان کرد: ظرفیت اساتید دانشگاه به مجموعه شهرداری در خدمت رسانی درست و اصولی به شهروندان کمک خواهد کرد.

وی همچنین از تاسیس بانک ایده در شهرداری کرمانشاه با هدف جمع آوری نظرات و ایده نخبگان و دانشگاهیان خبر داد.

شهردار کرمانشاه ادامه داد: در مجموعه مدیریت شهری کلانشهر کرمانشاه برای حل مشکلات مردم و استفاده از آسان ترین، بهترین و علمی‌ترین راهکار‌ها نیاز به کمک نخبگان و دانشگاهیان داریم.

نادر نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات اجتماعی و حاشیه نشینی در شهر کرمانشاه به دنبال این هستیم به کمک مجموعه علمی و دانشگاهی تا حدودی مشکلات شهروندان کرمانشاهی را حل کنیم.

گفتتی‌است، پیش از صحبت‌های شهردار کرمانشاه، دکتر احمدی ریاست دانشگاه رازی کرمانشاه و جمعی از اساتید و مدیران گروه‌های علمی دانشگاه رازی به بیان دیدگاه‌های مدیریت شهری و توسعه‌ای پرداخته و بر همکاری دانشگاه و شهرداری تاکید کردند.

در پایان شهردار کرمانشاه از برخی واحد‌های علمی، پژوهشی و تاریخی دانشگاه رازی کرمانشاه بازدید کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار