افراد حتما تزریق واکسیناسیون دوز سوم را جدی بگیرند زیرا ثابت شده در صورت تزریق واکسن بسیاری از علائم کرونا بسیار خفیف شده و عوارض بیماری هم کم خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۳۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹ 22 February 2022

به گزارش تابناک مازندران ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: علائم برخی مبتلایان به کرونا در پیک ششم ناگهان تشدید و حتی منجر به فوت شده است.

دکترسیدعلی مظفرپور از درگیری کودکان در پیک ششم کرونا خبر داد و گفت: فوتی‌های کرونایی در این پیک روی قاعده مشخصی نبوده است. بلکه ناگهان علائم برخی بیماران تشدید شده و به سمت عوارض جدی رفته و حتی منجر به فوت شده است.
افراد به خصوص کودکان برای پیشگیری از ابتلا به کرونا لازم است مراقبت‌ها و فواصل اجتماعی، استفاده از ماسک و پرهیز از اجتماعات را رعایت کرده و تا حد امکان دید و بازدید‌ها و رفت و آمد‌ها را محدود کنند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: افراد حتما تزریق واکسیناسیون دوز سوم را جدی بگیرند زیرا ثابت شده در صورت تزریق واکسن بسیاری از علائم کرونا بسیار خفیف شده و عوارض بیماری هم کم خواهد بود.
دکتر مظفرپور با اشاره به اینکه حدود 19 درصد جمعیت 5 تا 12 سال در بابل دوز اول را دریافت نمودند، گفت: واکسیناسیون در جمعیت بالای 12 سال در این شهرستان در نوبت اول 89.7 درصد، در نوبت دوم 80.6 درصد و در نوبت سوم 31.1 درصد می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار