در نیمه دوم تیم رایکا بازی را سراسر هجومی دنبال کرد و در دقایق واپسین نیمه اول، روی ضربه ایستگاهی، شوت سینا قنبرپور به تیرک دروازه استقلال برخورد کرد و روی توپ برگشت، شوت پرقدرت میثم مرادی با بدشانسی تبدیل به گل نشد و دو تیم با تساوی به رختکن رفتند
کد خبر: ۱۰۳۰۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰ 22 February 2022

به گزارش تابناک مازندران ، روز گذشته دو تیم رایکا بابل و استقلال ملاثانی از ساعت ۱۵٫۴ در ورزشگاه شهدای سیمرغ به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی، دو تیم به تساوی ۱-۱ رضایت دادند.

بر اساس این گزارش ، در نیمه اول این بازی، رایکا بازی را سراسر هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی بازی، روی پاس سینا قنبرپور، میلاد قربان‌زاده پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوتی سنگین، دروازه حریف را به زیبایی هرچه تمام تر باز کرد. در ادامه نیز روی خطای پشت محوطه جریمه، حریف صاحب ضربه ایستگاهی شد و ارسال رضا جباری را، امین کعبی به گل تبدیل کرد.

در ادامه نیز رایکا بازی را سراسر هجومی دنبال کرد و در دقایق واپسین نیمه اول، روی ضربه ایستگاهی، شوت سینا قنبرپور به تیرک دروازه استقلال برخورد کرد و روی توپ برگشت، شوت پرقدرت میثم مرادی با بدشانسی تبدیل به گل نشد و دو تیم با تساوی به رختکن رفتند.

در نیمه دوم اما رایکا بازی را سراسر هجومی آغاز کرد و پس از چند موقعیت نصفه و نیمه، ارسال زیبای محمد حسین‌پور را ناصر رضایی با ضربه سر روانه دروازه حریف کرد که توپ از روی خط دروازه برگشت داده شد. پس از این موقعیت، تیم حریف روی به بازی تاخیری آورده و با تلف کردن مداوم بازی، نبض حملات رایکا را گرفت.

نکته جالب در خصوص این بازی، داوری ضعیف آن بود که جدای از سوت‌های اشتباه، با در نظر گرفتن فقط ۴ دقیقه وقت تلف شده، سبب ایجاد حاشیه در بازی شد و در ادامه نیز در همان ۴ دقیقه، شاهد یک دقیقه بازی مفید نیز نبودیم!

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار