درگذشت نه مازندرانی دیگر بخاطر کرونا
طبق آمار روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل طی شبانه روز گذشته نه بیمار کرونایی در مازندران جان باختند.
کد خبر: ۱۰۲۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸ 20 February 2022

به گزارش تابناک مازندران ، طی شبانه روز گذشته با ابتلای ۱۸۴ مازندرانی دیگر به کرونا، شمار بستری شدگان این بیماری در مراکز درمانی هم اکنون به ۸۸۶ نفر رسید.

 

بر اساس این گزارش، در ۲۴ساعت گذشته ۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی مازندران جان باختند و خانواده‌های آنها عزادار شدند.

با بستری ۱۸۴ بیمار تازه مبتلا به کرونا، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل؛ مجموع بیماران بستری کرونایی در استان به ۸۸۶ نفر رسید.

در ۲۴ساعت گذشته ۲۷۵ بیمار مبتلا به کووید۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند.

هم اکنون ۲۳۲ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانها بستری هستند.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد:

فوت ۷ بیمار کرونایی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ساعت گذشته ۱۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۲۲۱ نفر هم در این مدت از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

دکتر فرهاد غلامی با بیان اینکه اکنون ۵۲ کودک در بخش اطفال بیمارستان‌های حوزه این دانشگاه بستری هستند افزود: ۷ بیمار مبتلا به کرونا هم شبانه روز گذشنه در استان جان باختند.

وی با اشاره به اینکه ۶۹۱ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری هستند افزود: ۱۹۶بیمار نیز با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

دانشگاه علوم پزشکی بابل منتشر کرد: فوت ۲ بیمار کرونایی
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به پذیرش ۳۹بیمار کرونایی جدید ۲۴ساعت گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۵۴ بیمار نیز با بهبودی نسبی در این مدت از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

دکتر سیدعلی مظفر پور شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۱۹۵ نفر اعلام کرد و افزود: ۳۶ بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

او گفت: ۲بیمار مبتلا به کرونا، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل جان خود را از دست دادند. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار