استاندار قم در مراسمی، محسن امیدیان را به عنوان سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری معرفی و از خدمات مهرداد غضنفری قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۰۲۸۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴ 16 February 2022

به گزارش تابناک قم، سید محمد تقی شاهچراغی امروز در آیین معارفه سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم که در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و در محل سالن کرامت استانداری برگزار شد، طی سخنانی با تبریک اعیاد رجبیه، ارزش و منزلت خدمت به مردم از منظر دین را مورد توجه قرار داد و بر لزوم تلاش مدیران برای بهره‌مندی از این فرصت ارزشمند جهت گره‌گشایی از مشکلات تأکید کرد.

استاندار قم معاونت اقتصادی را یکی از معاونت‌های مهم و دارای مسؤلیت‌ کلیدی استانداری برشمرد و گفت: ایجاد هم افزایی و هماهنگی در بین همه مجموعه‌های اقتصادی استان باید به عنوان یک اصل در دستور کار این معاونت باشد.

شاهچراغی همچنین بسیج ظرفیت‌ها و داشتن نگاه جهادی برای حل مشکلات مردم و پیشبرد شایسته برنامه‌های حوزه اقتصادی را بسیار مهم و ضروری خواند و اظهار امیدواری کرد که معاون جدید اقتصادی با چنین نگاهی بتواند به فرایند رونق و شکوفایی اقتصاد استان و شتاب‌بخشی به روند تولید و اشتغال کمک کند.

استاندار قم در پایان این جلسه، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های مهرداد غضنفری معاون پیشین هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم، محسن امیدیان را به عنوان سرپرست جدید این معاونت معرفی کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار