18 اسفند آخرین مهلت برای متقاضیان راه اندازی کسب و کار:
معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی: 18 اسفندماه آخرین فرصت دستگاه‌های مرجع، برای صدور مجوز‌های الکترونیکی کسب و کار است.
کد خبر: ۱۰۲۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶ 15 February 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، متقاضیان راه اندازی کسب و کارها هم می توانند پس از ایجاد زیرساخت ها، مدارک خود را به صورت الکترونیکی در درگاه های دستگاه های اجرایی بارگذاری کنند.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی هم چندی پیش گفته بود، برای شروع کار، کماکان در انتظار ایجاد زیرساخت های لازم در سطح وزارتخانه ها هستیم.

رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد هم می گوید: تمام دستگاه‌هایی که مجوز کسب و کار صادر می‌کنند باید به صورت الکترونیک این کار را انجام دهند و چنانچه متقاضی را به صورت حضوری فرا بخوانند جرم است.
 
آقای امیر سیاح گفته: دستگاه‌های اجرایی ما صد سال است که عادت کرده‌اند ماموران خود را به محل کسب و کار مردم اعزام کنند و مامور با مشاهده کسب و کار اعلام نظر کند که مردم می‌توانند کار کنند یا خیر، اما این روند باید خاتمه پیدا کند. 
 
او گفت: برخی دستگاه‌ها هنوز باور نکرده‌اند که مجوز‌های کسب و کار باید الکترونیک شود و گمان می‌کنند دولت این قانون را اجرا نخواهد کرد در صورتی که از هجدهم اسفند به بعد دیگر اجازه نخواهیم داد دستگاه‌های مختلف به کاغذبازی ادامه دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار