تابناک-معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: ساماندهی ساحل و پارک های ساحلی از اولویت های مهم شهرداری بندرعباس است که در این زمینه روشنایی پارک‌های ساحلی ولایت، دولت، غدیر و ورزش تکمیل شده است.
کد خبر: ۱۰۲۸۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲ 15 February 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان رحمت الله دهقانی به عملکرد یک ماه گذشته این معاونت اشاره و بیان کرد: در راستای رفاه، امنیت و آرامش شهروندان و گردشگران و همچنین زیباسازی منظر شهری، شهرداری بندرعباس روشنایی پارک‌ها و بوستان های ساحلی ولایت، دولت، غدیر و ورزش را تکمیل نموده است.

وی گفت: برای برپایی نماز این فریضه الهی، نمازخانه های موجود در پارک‌های ساحلی که تعطیل بودند، بازگشایی شد.
دهقانی افزود: جهت ارائه خدمات مناسب و بهینه به شهروندان، آلاچیق هایی که در پارک‌های ساحلی بوده کار ترمیم و بهسازی آنها شروع شده است و همچنین تعدادی آلاچیق به ساحل پارک ورزش و غدیر تا یک ماه آینده افزوده می شود.
معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس تصریح کرد: در پارک اولویت پنجم بخشی از پروژه که توسط عمرانی شهرداری آماده شده بود جهت زیباسازی بصری، درختکاری و کاشت فضای سبز آن نیز انجام شده است.
دهقانی از هم‌سطح سازی و مناسب سازی ساحل غدیر و ورزش نیز خبر داد و بیان کرد: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده از مهمترین اهداف شهرداری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار