فیلم پرخرج محمد(ص) که گفته می شود برای ساخت آن رقمی درحدود 120 میلیارد تومان هزینه شده است برای افزایش مخاطبان خود به روش های عجیبی متوسل شده است.
کد خبر: ۱۰۲۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 29 September 2015
بتازگی بصورت رسمی  اعلام شده است این فیلم به فروش ۶میلیارد و ۶۷۶ میلیون تومان رسیده و در رتبه‌ای بالاتر از فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» پرفروش ترین فیلم امسال جای گرفته است.
  این فیلم همچنین همانطور که انتظار می رفت از کیسه هیات انتخاب فیلم برای مراسم اسکار سال 2016 بیرون آمد و به عنوان نماینده سینمای ایران به رقابت با سایرفیلمها برای پنج نامزد نهایی این مراسم خواهد پرداخت. 
اما از اوایل اکران این فیلم درسینما ها در برخی از شهرستانها بلیط نیم بها و حتی رایگان به مردم واگذار شده است که تمامی این بلیط ها درآمار فروش این فیلم لحاظ داده شده است. 
محمدرضا صابری ازعوامل شرکت پخش کننده این فیلم  پیش تر درگفتگو با ایرنا با رد هر گونه خبری مبنی بر پخش بلیت رایگان فیلم محمد رسول الله (ص) خاطرنشان کرد: «اخباری به دروغ در اینستاگرام منتشر شده که فلان رستوران اقدام به پخش بلیت رایگان کرده است که فکر می کنیم این اخبار دروغ و بی اخلاقی ها صحیح نیست.»
صحبت های صابری درحالی منتشر شده است که رستوران های زنجیره ایی بوف( فست فود) در اقدامی جالب به همه مشتریان خود انبوهی از بلیط های رایگان این فیلم را اهدا می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار