ان جشنواره در سه روز ودرساعات 6 و 9 شب در دو سانس با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار و با 40 درصد ظرفیت سالن و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می گردد.
کد خبر: ۱۰۲۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱ 12 February 2022

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، عباس زارع مدیر کل ، با بیان این خبر افزود : 

این جشنواره مختص موسیقی بومی   در روزهای  ۲۴، ۲۵و ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ با شرکت گروه‌های موسیقی بومی استان  در سالن آمفی تئاتر سلمان هراتی اداره فرهنگ و ارشاد مازندران برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد :این جشنواره به همت انجمن موسیقی مازندران در راستای حمایت ، ترویج و توسعه موسیقی بومی  بوده ومقرر شد گروه های بومی و جوان در این جشنواره شرکت داده شوند تا از این طریق به عموم مردم معرفی شده و انگیزه مضاعفی جهت ادامه این راه در آنان ایجاد شود.
زارع اظهار داشت :این جشنواره  در سه  روز  ودرساعات 6 و  9 شب در دو سانس  با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار و   با 40 درصد ظرفیت سالن و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می گردد.
شایان ذکر است :
 بلیت فروشی این جشنواره از طریق سایت اینترنتی www.iranejra.com انجام میگیرد. علاقه مندان می توانند از  امروز بلیط جشنواره را  خریداری نمایند.

خبرنگارخبرگزاری تابناک مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار