درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را با شماره تماس مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.
کد خبر: ۱۰۲۷۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰ 09 February 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار کلی شرق تا غرب انتظامی استان مازندران در مورخه 20/11/1400 تقدیم حضورتان می گردد .


کشف 15 کیلو مواد مخدر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی 
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از اجرای مرحله هشتم طرح عملیاتی ظفر و کشف 15 کیلو مواد مخدردر سطح استان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدموسی حسینی" با اعلام این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی طرح عملیاتی ظفر با بکارگیری 97 تیم عملیاتی و بطور همزمان در 7 شهرستان تابعه به اجرا در آمد.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی و در حوزه های مختلف ماموریتی پلیس به مرحله اجرا در آمد، افزود: در اجرای این طرح 17 عامل افیونی و 41 معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع 15 کیلو گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.
سرهنگ حسینی از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: با دستگیری 48 سارق یک خودرو و 3 دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه های این سارقان کشف شد.
حسینی به کشف 19 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این طرح نیز اشاره کرد و اظهار داشت: 41 خودرو و 15 دستگاه موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح توقیف شد.
وی همچنین از دستگیری 121 متهم تحت تعقیب مرجع قضائی خبر داد و بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و همچنین فراورده های جنگلی یک دستگاه موتورسنگین و 9 تن چوب قاچاق کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از ادامه این طرح در استان خبر داد و با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.

--------------------------------

انهدام باند سرقت سیم برق و اماکن خصوصی در گلوگاه 
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه ازدستگیری اعضاي باند حرفه اي سرقت کابل واماکن خصوصی وکشف13فقره سرقت دراین شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمودکلوانی" اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت کابل واماکن خصوصی در شهرستان موضوع در دستور کار کاراگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.
وي بيان داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتي ماموران پليس آگاهي موفق به شناسایی یک باند 3 نفره سرقت سیم برق در این شهرستان شدند.
سرهنگ کلوانی تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان در در یک عملیات موفقیت آمیز دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آنان مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف شد .
وی افزود: متهمان در بازجویی های تکمیلی به 13 فقره سرقت اماکن خصوصی وکابل برق اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی گلوگاه در خاتمه ، گفت: متهمان که دارای چندین فقره سابقه کیفری در این شهرستان نیز بودند پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

--------------------------------

دستگیری سارق موتورسیکلت در "میاندورود" 
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری سارق حرفه ای موتورسیکلت با 4 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مجید باقری" در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان "میاندورود"، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسي های همه جانبه سارق را  شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را حین فروش اموال مسروقه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با بیان اینکه متهم در بازجویی های پلیسی، به سرقت 4 دستگاه موتور سیکلت اعتراف کرد، ادامه داد:  موتور سیکلت های سرقتی از منزل سارق کشف شد.
سرهنگ باقری در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد، از شهروندان خواست تا با رعایت نکات وموارد ایمنی از اموال و دارایی های خود محافظت کرده و فرصت سوء استفاده مجرمان و سارقان را از آنها سلب کنند.

--------------------------------

اجرای طرح عملیاتی ظفر در عباس آباد 
فرمانده انتظامي شهرستان عباس آباد از اجراي طرح ظفر در راستاي افزايش احساس امنيت عمومی در سطح شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" سید جعفر افضلی " در تشریح این خبر گفت: در راستاي افزايش احساس امنيت عمومی در سطح شهرستان ، طرح ظفر با محوريت پاکسازي مناطق آلوده و جرم خیز، دستگیری سارقان و فروشندگان مواد مخدر در این شهرستان اجرا شد.
وي افزود: در اجرای این طرح 600 گرم مواد مخدر ،3 هزار و 200 نخ سیگار و 1500 کیلوگرم چوب قاچاق و 5 فقره سرقت اماکن خصوصی کشف شد.
سرهنگ افضلی توقیف 3 خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت به دلیل عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مزاحمت برای مردم را از دیگر اقدامات پلیس در این عملیات برشمرد و اظهار داشت: در این عملیات 8 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی و 14 متهم تحت تعقیب مرجع قضائی شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد در پایان از همكاري، مشاركت و همدلي صميمانه مردم و مسئولان در برقراري نظم وامنيت قدردانی كرد و از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را با شماره تماس مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.

--------------------------------

عامل افیونی در نوشهر به دام افتاد 
فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف 2 کيلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد. 
سرهنگ "اکبر درویشی "در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی، طرح مقابله با تهيه و توزيع کنندگان موادمخدر توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان به اجرا در آمد.
فرمانده انتظامی شهرتسان نوشهر، تصریح کرد: در اجرای این طرح، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان شدند.
سرهنگ درویشی در ادامه ، اظهار داشت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، متهم در عملیاتی غافلگیرانه به دام افتاد و در بازرسی از مخفیگاه وی2 کيلو مواد مخدر تریاک کشف شد.
وی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، ضمن تشکر از همکاري و مشارکت مردم با پليس ، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در زمينه فعاليت افراد در تهيه و توزيع مواد مخدر و سایر مسائل اجتماعی را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

--------------------------------

دستبند پلیس بر دستان سارق حرفه ای در نکا 
فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگيري سارق حرفه اي با 11 فقره سرقت در شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبری پليس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در تشريح اين خبر گفت: در پی وقوع چندين فقره سرقت منزل ،مغازه و اماکن خصوصی در مناطق روستایی این شهرستان موضوع در دستور كار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وي افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتي سارق را که دارای سوابق متعدد در این شهرستان بود به عنوان مظنون شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان نکا از کشف مقادیر فابل توجهی از اموال مسروقه نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات انجام شده به 11 فقره سرقت منزل، مغازه و اماکن خصوصی اعتراف کرد.
سرهنگ عزیزی در پایان از شهروندان خواست: ضمن خودداری از نگهداری اموال قیمتی در منمزل و رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

--------------------------------

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ساری 
فرماندهی انتظامی شهرستان ساری از دستگیری 17 سارق و کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي این شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"عبدالله حسن زاده" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با توزيع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملياتي ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خيز ساری به اجرا در آمد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، افزود: در اجراي اين طرح، ماموران انتظامي اين فرماندهي با هماهنگي قضائي و در عملياتي ضربتي موفق به شناسایی و دستگیری 17 متهم به سرقت و کشف 25 فقره سرقت شدند.
وی از دستگیری 18 متهم تحت تعقیب مرجع قضائی خبر داد و افزود: با هدف مقابله با سوداگران مرگ10 عانل توزیع مواد مخدر در این شهرستان دستگیر و 4 کیلو گرم مواد مخدر از آنان کشف شد.
سرهنگ حسن زاده، تصریح کرد: یک خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت،500 متر سیم و کابل برق و مخابرات و مقادیر قابل توجه دیگری از اموال سرقتی کشف شد.
حسن زاده از کشف 5 تن چوب قاچاق در اجرای این طرح نیز خبر داد و در پايان ضمن تقدير از همکاري خوب مردم با پليس اظهار داشت: هدف از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي مناطق آلوده، ايجاد امنيت پايدار و ايجاد آسايش و آرامش براي مردم است. خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار