مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از برگزاری فراخوان تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها با موضوع "طعم شیرین خدمات فناوری اطلاعات در روستاها" به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰ 06 February 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدرضا پاکدل گفت: همه ۳۳۷ روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده و در مجموع ۶۰۰ روستا و آبادی از اینترنت پرسرعت برخوردار شده که بیش از دو برابر هدف برنامه توسعه ششم می‌باشد.


وی اظهار داشت: تاثیر خدمات فناوری اطلاعات در آموزش مجازی، سلامت الکترونیک، گردشگری و بوم گردی هوشمند، کشاورزی هوشمند، بازاریابی الکترونیک فروش تولیدات بومی روستا در بسترتجارت الکترونیک، اشتغال‌های نوین و کسب و کار‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات در روستا‌ها محورهای این فراخوان را تشکیل می دهد.

 

پاکدل افزود: زیرساخت‌های ایجاد شده در روستا‌ها توسط وزارت ارتباطات و فناوری منجر به ارائه خدمات متنوع ارتباطی و مخابراتی، اینترنت پرسرعت، پست، پست بانک و دفاتر ICT روستایی شده و طعم شیرین خدمات فناوری اطلاعات برای رونق زندگی و کسب و کار در روستا‌ها و ایجاد عدالت اجتماعی از مسیر عدالت ارتباطی را فراهم کرده است.

 

وی ادامه داد: علاقه‌مندان به این حوزه، فعالان شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها و تولیدکنندگان محتوا در حوزه روستایی، برای شرکت در این فراخوان تا ۲۲ بهمن مهلت دارند به لینک yazd.ict.gov.ir/fa/tameshirin مراجعه و ضمن ثبت نام، آثار خود را معرفی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار