مدیرکل مدیریت بحران قم:
مدیرکل مدیریت بحران قم گفت:با هرگونه تعطیلی مخالف هستیم و برای گذر از پیک ششم کرونا باید تمهیداتی بیندیشیم.
کد خبر: ۱۰۲۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴ 31 January 2022

به گزارش تابناک قم، محسن اروجی در جلسه مدیریت بحران شهرداری قم با اشاره به این که پیک ششم کرونا در کشور و قم آغازشده است،گفت: متأسفانه آمار بستری‌ها رو به افزایش است و برای کنترل این پیک حتماً باید دستورالعمل‌ها را رعایت کرده و خودمان را برای مقابله با شرایطی سخت آماده کنیم.

وی با بیان این که در مورد مدارس، آموزش هوشمند و مجازی در دستور کار است، گفت: از سوی دیگر اگر یکی از اعضای خانواده مبتلا شود همه افراد خانواده مبتلا خواهند شد و حتماً باید دو دز واکسن را دریافت کرده باشند و افرادی که شرایط دز سوم را دارند حتماً اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت:با هرگونه تعطیلی مخالف هستیم و برای گذر از این پیک باید تمهیداتی بیندیشیم که اگر به شرایط سخت رسیدیم بتوانیم اوضاع را کنترل کنیم.

وی گفت: شهرداری می‌بایست در مراکزی مانند اماکن تفریحی، سالن‌های ورزشی، بهشت معصومه (س)، میادین تره‌بار و هر کجا که تجمع مردم را شاهد هستیم با استقرار اکیپ‌هایی با همکاری مرکز بهداشت تذکرات و کنترل‌های لازم را انجام دهند تا از گسترش و شیوع بیشتر کرونا پیشگیری کنیم.

اروجی با اشاره به این که نیاز به تغییر چهره شهر و افزایش تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی گسترده در این پیک داریم، گفت: رانندگان تاکسی و اتوبوس حتماً باید سه دز واکسن زده باشند و لزوماً از ماسک استفاده کرده و دستگاه‌های نظارتی شهرداری باید این موضوع را با حساسیت دنبال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار