دعا و توجه شهیدان بیش از خون آنان اثرگذار است ، زیرا کار شان کار خدایی است و رضای شان رضای خداوند است ، همچون فاطمه زهرا (س) که رضای او رضای خدا و غضب او غضب خدا ست .
کد خبر: ۱۰۲۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴ 23 January 2022

به گزارش تابناک مازندران، اعضاء ستاد برگزاری حماسه ۶ بهمن مردم آمل به همراه تعدادی از مسئولین ، خانواده شهدا و طلاب مازندران و آمل ، با حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی در قم دیدار کردند .

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این دیدار که در شب میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در بنیاد علوم  وحیانی  اَسراء قم و با حضور اعضاءستاد برگزاری حماسه ۶ بهمن مردم آمل ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، امام جمعه ، نماینده مردم و فرماندار آمل ، همچنین ؛تعدادی از خانواده های شهدا و طلاب مازندرانی شهر قم برگزار شد، حضرت الله جوادی آملی ضمن تبریک میلاد حضرت رهرا (س) و قدردانی از مسئولین و مردم مازندران و شهرآمل برای بزرگداشت این حماسه ملی ، افزودند :

اگر در جهان ، سخن از عظمت اسلام و ایران در جهان است ، این به برکت خون شهیدان بوده و پیامش برای ما این است که آنان مراقب اعمال ما هستند.
ایشان تصریح کردند : دعا و توجه شهیدان بیش از خون آنان اثرگذار است ، زیرا کار شان کار خدایی است و رضای شان رضای خداوند است ، همچون فاطمه زهرا (س) که رضای او رضای خدا و غضب او غضب خداوند است .
حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی در پایان ضمن تاکید بر برگزاری کیفی و با شکوه  حماسه  ملی ۶ بهمن ۱۳۶۰ مردم آمل ، به مسئولین توصیه کردند تا توجه بیشتری به اقتصاد و معیشت مردم داشته و از مردم نیز خواستند تا فشارهای اقتصادی ، آنان را از اسلام و انقلاب دور نکند.  

 

سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار