رئیس پلیس راه استان مازندران از رانندگان وسایل نقلیه خواست در زمان اعمال محدودیت با صبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات پلیس راهور و عوامل راهداری را در اجرای ماموریت یاری کنند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.
کد خبر: ۱۰۲۳۶۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲ 20 January 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 29/10/1400 تقدیم حضور می گردد.
------------------------
خبرفوری// 
انسداد محور هراز 
رئیس پلیس راه استان مازندران از انسداد محور هراز به دلیل اجرای عملیات راهسازی و بازگشایی تونل نشل بصورت مقطعی خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یداله جهان تاب" اظهار داشت: به منظور عملیات راهسازی و بازگشایی تونل در محور هراز ( تونل نشل) از کیلومتر ۶۳ الی 65 ، محدودیت های ترافیکی در این محور به اجرا در خواهد آمد.
وی تصریح کرد: به همین منظور تردد وسایل نقلیه از ۲ تا ۵ بهمن ماه بصورت 24 ساعته و در مورخه ۶ بهمن ماه تا ساعت 12 ظهر در این محور ممنوع است.
 سرهنگ جهان تاب خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند می توانند از محورهای جایگزین فیروزکوه و کندوان تردد کنند.
رئیس پلیس راه استان مازندران از رانندگان وسایل نقلیه خواست در زمان اعمال محدودیت با صبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات پلیس راهور و عوامل راهداری را در اجرای ماموریت یاری کنند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.
-------------------
کشف میلیاردی لوازم آرایشی قاچاق در ساری 
رئيس پليس امنيت اقتصادي انتظامي استان مازندران از کشف یک هزار 387 قلم انواع لوازم آرایشی خارجی قاچاق به ارزش 2 ميليارد ريال خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ محمد محمد پور در تشريح جزييات اين خبر گفت: با توجه به حساسیت موضوع قاچاق کالا در کشور و گستردگی عرصه بیماری های عفونی و پوستی در جامعه، موضوع کشف لوازم آرایشی غیرمجاز در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی از فعالیت یکی از توزیع کنندگان انواع لوازم آرایشی قاچاق خارجی در شهرستان ساری با خبر شدند.
رئيس پليس امنيت اقتصادي انتظامي مازندران در ادامه اظهار داشت:کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی قضائی در حضور کارشناسان اداره صمت و شبکه بهداشت، موفق به کشف یک هزار 387 قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق در بازرسی از بک انبار دپو اقلام آرایشی شدند.
سرهنگ محمدپور با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این کشفيات قاچاق را 2 ميليارد برآورد کردند، گفت: در اين راستا یک متهم نيز براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي و اقلام مکشوفه تحویل اموال تملیکی استان شد.
رئيس پليس امنيت اقتصادي فرماندهي انتظامي استان مازندران در پایان خاطرنشان كرد: مبارزه بي امان با قاچاق کالا، احتکار اقلام حیاتی در نظام سلامت گامي موثر در حمايت از توليد داخلي و اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) می باشد که کاراگاهان پلیس امنیت اقتصادی به صورت شبانه روز با ظرفیت های اطلاعاتی خود رهگیری و پایش تحرکات اخلالگران نظم امنیت اقتصادی را دنبال می کنند.
----------------------
موتورسیکلت های قاچاق 6 میلیاردی در محمودآباد 
فرمانده انتظامی محمودآباد از کشف 2 دستگاه موتورسیکلت سنگین غیرمجاز قاچاق به ارزش تقریبی 6 میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود حسین زاده در تشریح این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه 2 نفر با موتورسیکلت خارجی قاچاق درسطح حوزه تردد می کنند، ماموران انتظامی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.
وي افزود: ماموران با شناسایی محل تردد این موتورسواران طی هماهنگی با مرجع قضائی آنها را دستگیر و در این عملیات2 دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز خارجی که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بودند،توقیف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان محموآباد با اشاره به اینکه ارزش موتورسیکلت‌ مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه 6 میلیارد ریال اعلام‌ شده است، گفت: در اين خصوص افراد متخلف نیز دستگير و برای سیر مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفی شدند.
سرهنگ حسین زاده با اشاره به اینکه مبارزه با پدیده قاچاق از مهمترین اولویت های کار پلیس است از شهروندان خواست، هرگونه گزارش در زمینه خرید و فروش و یا تهیه کالاهای خارجی قاچاق و موارد مشکوکی از این دست را از طریق تماس با سامانه110 به پلیس اطلاع دهند.
----------------------
دستگيري سارق با 18 فقره اعتراف در بابل 
فرمانده انتظامی بابل از دستگیری سارق املاک و مغازه ها با 18فقره سرقت خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد زمان شالیکار در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد از املاک و مغازه ها موضوع در دستور کار عوامل پاسگاه حیدرکلا این فرماندهی قرار گرفت
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.
فرماندهی انتظامی شهرستان بابل تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و به 18 فقره سرقت از شهرستانهای بابل و بابلسر اعتراف کرد.
سرهنگ شالیکار در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را از طریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.
---------------------
دستگیری سارقان سیم برق و کشف 15 فقره سرقت در نور 
فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری سارقان کابل برق با کشف 15 فقره سرقت خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پليس، سرهنگ علی داداش تبار اظهار داشت: در پي گزارشات در خصوص سرقت سیم برق، رسيدگي به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری 12رویان در حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پراید در زمین های کشاورزی اطراف روستای رویان مشکوک و در اقدامی غافلگیرانه خودرو را متوقف و در بررسی داخل خودرو اقلامی از قبیل قیچی آهن بر و مقداری لوازم سرقتی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نور تصریح کرد: در تحقیقات تخصصی از راننده پراید متوقف شده به تشکیل باند سرقت سیم برق با همدستی ۲ نفردیگر معترف و با هماهنگی قضائی متهمان دیگر نیز شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.
سرهنگ علی داداش تبار در پایان با اشاره به دستگیری دیگر متهمان خاطرنشانن کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.
-------------------------
کشف 4 تن چوپ قاچاق در میاندورود 
فرماده انتظامي میاندورود از کشف 4 تن چوپ قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید باقری در تشریح این خبر گفت: ماموران یگان امداد شهرستان با هدف برخورد با قاچاقچیان چوب، گشت زنی و کنترل محورهای جنگلی را در اولویت کاری خود قرار دادند.
فرمانده انتظامی میاندورود از شناسایی یک خودروی نیسان حامل چوب های قاچاق خبر داد و تصریح کرد: ماموران گشت یگان امداد یک خودروی نیسان را توقیف و در بازرسی از آن 4 تن چوب جنگلی که به صورت غیر مجاز از جنگل برداشت شده بود را کشف کردند.
سرهنگ باقری با بیان اینکه کارشناسان ارزش چوب های کشف شده را 400 میلیون ریال برآورد کردند، ادامه داد: راننده خودروی نیسان دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
--------------------

سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار