دو لژیونر سرشناس مازندرانی یعنی الله یا ر صیاد منش و رامین رضاییان از تیمهای زویا اکراین و السیلیه قطر جدا شدند تا به تیم سابق خود بازگردند .
کد خبر: ۱۰۲۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳ 20 January 2022

به گزارش تابناک مازندران، دو لژیونر سرشناس مازندرانی یعنی الله یا ر صیاد منش و رامین رضاییان از تیمهای زویا اکراین و السیلیه قطر جدا شدند تا به تیم سابق خود بازگردند .

بر اساس این گزارش، الهیار صیادمنش پس از خداحافظی از اکراین رسما به فنرباغچه برگشت و از زوریا جدا شد اما همچنان ممکن است بازیکن جوان ایرانی به یک تیم دیگر بپیوندد.

هال‌سیتی انگلیس و اندرلخت بلژیک جزو جدی‌ترین مشتریان اللهیار به حساب می‌آیند. شنیده می‌شود تمایل صیادمنش به کارکردن زیر نظر وینسنت کمپانی و تیم بلژیکی است اما هال‌سیتی هم برای ادامه مسیرش در چمپیونشیپ به یک مهاجم پرتلاش و آینده‌دار مثل صیادمنش نیاز دارد.

در ضمن رامین رضائیان که فصل پیش در قطر توپ میزد، باشگاه السیلیه قطر به صورت رسمی با رضائیان قطع همکاری کرد تا رامین دوباره به عضویت باشگاه اصلی‌اش یعنی الدحیل دربیاید.

البته که عنابی‌پوشان تمایلی به حفظ رامین ندارند و همین مسئله شایعات درباره بازگشت او به پرسپولیس را پس از حدود چهار سال افزایش می‌دهد. رضائیان مدت‌ها از فوتبال ایران دور بود و حالا ممکن است برای تقویت سمت راست مدافع عنوان قهرمانی یک بار دیگر سرخ‌پوش شود.     

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار