با استناد به دستورالعمل مصوب برای رقابتهای فوتبال کشور در شرایط ابتلا بازیکنان و تیمها به کووید رقابت مورخ ۲۸/۱۰/۱۴۰۰ باشگاه استقلال در مقابل پیکان از سری مسابقات جام حذفی لغو و به تاریخ دیگری موکول میگردد.
کد خبر: ۱۰۲۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵ 17 January 2022

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، نتیجه کمیسیون ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال مبنی بر موارد مثبت اعلام شده توسط تیم استقلال – ۲۷ دی ۱۴۰۰

بازگشت به نامه ارسالی از سوی باشگاه و مستندات ارائه شده نتیجه کمیسیون به شرح زیر اعلام می گردد:

۱- تعداد ۱۷ نفر از بازیکنان و یک نفر از کادر فنی باشگاه ، می بایست در قرنطینه بوده و تحت نظر پزشک تحت مراقبت های لازم قرار گیرند . بازگشت نامبردگان به تمرین می بایست طبق اخرین پروتکل بهداشتی وزارت بهداشت برای بیماران مبتلا به کووید بوده و در صورت بی علامتی ( ارائه فرم خود اظهاری بی علامتی سه روز اخر الزامیست ) و ارائه تست منفی PCR و تاییدیه قلب و عروق توسط متخصص قلب ، اجازه حضور در تمرینات را دارند . مسئول پیگیری این پروسه پزشک معرفی شده از سوی باشگاه اقای دکتر حبیبی می باشد .

۲- با توجه به شواهد موجود و بررسی لیست قانونی باشگاه ، به استحضار میرساند با استناد به دستورالعمل مصوب برای رقابتهای فوتبال کشور در شرایط ابتلا بازیکنان و تیمها به کووید رقابت مورخ ۲۸/۱۰/۱۴۰۰ باشگاه استقلال در مقابل پیکان از سری مسابقات جام حذفی لغو و به تاریخ دیگری موکول میگردد.

۳- بدیهی است سایر رقابتهای پیش روی تیم استقلال ، با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال و بر اساس مستندات و شواهد آتی تصمیم گیری و اعلام میگردد.

۴- با توجه به شواهد موجود مبنی بر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط باشگاه استقلال ، این پرونده جهت رسیدگی بیشتر به کمیته انضباطی ارسال می گردد .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار