بررسی وضعیت موالید را از دیگر مباحث مهم ذکر کرد و گفت: پس از گزارش‌های رسیده مبنی بر افزایش آمار سقط جنین، دادگستری مازندران با حضور مسئولان ذیربط این شورا در این موضوع وارد شد تا با هم‌اندیشی و هم‌افزایی، کم و کاستی‌های موجود چه در بخش قانونی و چه بخش‌های دیگر شناسایی و راه‌گشایی شود.
کد خبر: ۱۰۲۲۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴ 16 January 2022

به گزارش تابناک مازندران، چهارمین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران، امروز یکشنبه ۲۶ دی‌ماه در دادگستری استان به ریاست رئیس کل دادگستری و با حضور کلیه اعضا برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری، رئیس کل دادگستری مازندران، در این نشست، گفت: درصد بسیار بالایی از جرائم به صورت مستقیم و غیرمستقیم ناشی از مواد مخدر است، اگر این مشکل حل شود بسیاری از آسیب‌ها کم می‌شود.

وی افزود: نهاد‌ها و دستگاه‌های بسیاری در این زمینه مسئولیت دارند و باید دست به دست هم داد و برای این بلای خانمان‌سوز چاره‌ای اندیشید.

اکبری درباره بررسی مشکلات مسکن مهر، گفت: ضروری است مسئولان استانی با تدبیر و هم‌اندیشی به مشکلات اقتصادی پیش‌آمده در مسکن مهر رسیدگی کنند و دستگاه قضایی استان نیز طبق وظیفه ذاتی خود، برخورد جدی با متخلفان در حوزه مسکن مهر را در دستور کار قرار داده و با قاطعیت موضوع را دنبال می‌کند.

رئیس شورای قضایی استان، بررسی وضعیت موالید را از دیگر مباحث مهم ذکر کرد و گفت: پس از گزارش‌های رسیده مبنی بر افزایش آمار سقط جنین، دادگستری مازندران با حضور مسئولان ذیربط این شورا در این موضوع وارد شد تا با هم‌اندیشی و هم‌افزایی، کم و کاستی‌های موجود چه در بخش قانونی و چه بخش‌های دیگر شناسایی و راه‌گشایی شود.

نماینده عالی دستگاه قضایی دراستان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر تحکیم و تعالی نهاد خانواده، تصریح کرد: اگر شرایط اقتصادی، فرهنگی و اشتغال مناسب فراهم شود انگیزه برای تشکیل خانواده و فرزندآوری تقویت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار