کد خبر: ۱۰۲۲۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱ 13 January 2022

شجاع خلیل زاده مدافع مازندرانی و ملی پوش که در لیگ قطر بازی میکند، در آخرین دیدار مقابل حریف رو پاس خاکی گلزنی کرد که با مصدومیت شدید بازیکن حریف بازی نیمه کاره ماند .

وی گفت: امیدوارم مشکلات خیلی زود حل شود و این دو تیم به لیگ قهرمانان آسیا برگردند.

اینجا در باشگاه‌مان، وقتی خبر حذف پرسپولیس و استقلال را شنیدند، همه از من پرسیدند چرا؟ نمی‌دانستم چه بگویم، چون واقعاً زشت است دلایل حذف را برای‌شان بگویم. لیگ قهرمانان آسیا بدون این دو تیم، یک چیزی کم دارد و از کیفیتش کاسته می‌شود.

فقط یک امتیاز برای صعود به جام جهانی نیاز داریم و خیلی‌ها حضور تیم ملی در قطر را قطعی می‌دانند. مقابل عراق می‌توانیم جشن صعود بر پا کنیم؟

۹۹ درصد چنین اتفاقی رخ می‌دهد اما ما باید تمرکزمان را روی صعود به دور دوم جام جهانی بگذاریم. مهم‌ترین هدف ما باید این باشد که بتوانیم از مرحله گروهی صعود کنیم. البته به شرط اینکه در قرعه خوبی قرار بگیریم. چون این تیم ملی پتانسیل انجام کارهای بزرگ را دارد.

البته اگر حمایت شوید.

حیف است که حمایت نشویم. چون فکر نمی‌کنم تا چند سال دیگر چنین تیم ملی قدرتمندی تشکیل شود. سن بازیکنان به هم نزدیک است و همدلی نیز در تیم ملی وجود دارد. همه باید کمک کنند تا بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. بخصوص نقش بازی‌های تدارکاتی خیلی مهم است تا به هدف‌مان برسیم.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار