معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: نزدیک به ۲۵ درصد صادرات ایران به عمان از استان اصفهان است و این دلیل محکم و موثری برای برگزاری اجلاس مشترک ایران و عمان در این استان محسوب می شود.
کد خبر: ۱۰۲۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷ 09 January 2022

امیررضا نقش در کارگروه توسعه صادرات استان در اتاق بازرگانی اصفهان افزود:  قول‌های مختلفی برای برگزاری اجلاس مشترک ایران و عمان مطرح‌شده اما هنوز مشخص نیست که این اجلاس در عمان یا ایران یا اصفهان برگزار شود.

وی ادامه داد:بر اساس آخرین اطلاعات این اجلاس در ایران برگزار خواهد شد و درصورتی‌که در اصفهان برگزار شود از تمام ظرفیت‌های استانداری استفاده خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان بابیان اینکه این جلسه به‌صورت تخصصی در مورد صادرات به کشور عمان برگزار شد و مطالب مفیدی در آن ارائه شد اظهار داشت: سیاست ما برای تحقق و حمایت از برگزاری این اجلاس در استان اصفهان است و مذاکرات لازم در این خصوص را با استاندار اصفهان انجام خواهد شد و از همه ظرفیت‌های استانداری برای برگزاری اجلاس استفاده خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: هیچ مشکلی برای پیگیری برگزاری هیات مشترک در اصفهان وجود ندارد و برای استفاده حداکثری از بخش خصوصی استان اصفهان در این هیات، اعلام آمادگی می‌کنیم .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار