متاسفانه ما نمی توانیم در شهر خودمان تمرین کنیم زیرا زمین آنجا هنوز آماده نشده و بعید می دانم که تا پایان لیگ هم بتوانیم در میان هواداران نساجی تمرین کنیم. قرار بود که به سرعت زمین محل تمرین نساجی در ساری آماده شود اما این اتفاق هنوز رخ نداده و ما باید در تهران تمریناتمان را پیگیری کنیم
کد خبر: ۱۰۱۸۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵ 28 December 2021

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی، تیم نساجی مازندران و دیدار روز چهارشنبه این تیم برابر نفت مسجد سلیمان گفت:

نساجی با دو بردی که در جام حذفی و لیگ برتر به دست آورد شرایط خوبی دارد. همه بازیکنان را در اختیار داریم، تمرینات خوبی انجام می دهیم و آماده هستیم تا بتوانیم برابر نفت مسجد سلیمان به یک برد دیگر دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد:

تنها مشکل این روزهای ما زمین تمرین است. متاسفانه ما نمی توانیم در شهر خودمان تمرین کنیم زیرا زمین آنجا هنوز آماده نشده و بعید می دانم که تا پایان لیگ هم بتوانیم در میان هواداران نساجی تمرین کنیم. قرار بود که به سرعت زمین محل تمرین نساجی در ساری آماده شود اما این اتفاق هنوز رخ نداده و ما باید در تهران تمریناتمان را پیگیری کنیم.

بیانی ادامه داد: نساجی خانه به دوش است. قرار است برای دیدار برابر نفت مسجد سلیمان به اصفهان برویم و آنجا برابر حریف بازی کنیم. البته قرار بود در ابتدا بازی ما در مشهد برگزار شود که این امر میسر نشد و حالا باید در اصفهان بازی کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی محل تمرین شما در ساری آماده خواهد شد گفت: بعد از گذشت مدتها هنوز در مرحله خاکبرداری هستیم. نمی دانم چرا اقدامات انجام نمی شود و زودتر زمین آماده نمی شود. باید مسئولین و متولیان ورزش مازندران برای این تیم مردمی تلاش بیشتری انجام دهند تا نساجی بتواند در شهر خود و در میان هوادارانش تمرین کند.

بیانی در مورد تیم نفت مسجد سلیمان هم گفت: بازی های نفت را آنالیز کردیم آنها یک تیم جوان و پرانگیزه هستند. کادر فنی کاربلدی دارد و به طور حتم بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار