مسابقات المپیاد تکواندو نوجوانان مازندران انتخابی کشور، با شرکت ۲۴۰ هوگوپوش در دو بخش دختران و پسران از ۲۰شهرستان دو روز با میزبانی هیات تکواندو فریدونکنار در مجتمع ورزشی شهدای این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱ 27 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، مسئول برگزاری مسابقات المپیاد تکواندو نوجوانان مازندران گفت:

رقابتهای المپیاد تکواندو نوجوانان مازندران انتخابی کشور، با شرکت ۲۴۰هوگوپوش در دو بخش دختران و پسران از ۲۰شهرستان دو روز با میزبانی هیات تکواندو فریدونکنار در مجتمع ورزشی شهدای این شهرستان برگزار شد.

حسینعلی اسدی افزود: نفرات برتر اوزان ۱۰گانه این دوره از رقابت‌های تکواندوی نوجوانان، به عنوان نماینده مازندران به رقابت‌های کشوری اعزام می شوند.

اسدی گفت: پس از یک روز رقابت مهیج میان ۱۲۰هوگوپوش نوجوان پسر استان، در وزن منهای ۴۵کیلوگرم یاسین، ولی زاده از بابل، منهای ۴۸ کیلو ایلیا خویی از نوشهر، منهای ۵۱و۵۶ محمد طاهر آذرپیرا و مهدی حیدرزاده از آمل، ۵۹-کیلوگرم سجادضیایی از بابل، ۶۳- کیلو امیرحسین متاجی از نوشهر، ۶۸- امیرمرتضی عابدیان از آمل، ۷۳- کیلوگرم امیرحسین اکبری از بابل، ۷۸- کیلوگرم مجتبی مالامیری از نوشهر و در وزن به اضافه ۷۸کیلو ماهان، ولی پور از بابلسر به عنوان قهرمانی رسیدند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: امیررضا عابدیان از آمل به‌عنوان فنی‌ترین بازیکن، یاسین ولیزاده از بابل به‌عنوان پُر امتیازترین، اسماعیل اسماعیل‌پور از بابل به‌عنوان مربی نمونه، ابراهیم واحدی از نکا و محسن رجب‌پور از خرم‌آباد به‌عنوان داوران نمونه و منصور حدادی از چالوس به‌عنوان ناظر نمونه وهمچنین ماهان قلی‌پور هوگوپوش نوجوان فریدونکناری به‌عنوان بازیکن اخلاق این دوره انتخاب شدند.

اسدی گفت: برترین‌های اوزان دهگانه بخش دختران نیز در منهای ۴۲کیلو یاسمن غلامی از بابل، ۴۴- مهدیه رستمی از بابل، در منهای ۴۶کیلو نرگس دهقان از جویبار، ۴۹- غزل موسوی از نوشهر، ۵۲- سیده سما قاسم‌تبار از بابل، ۵۵- کیلو معصومه طوسی از لاریم، ۵۹- نیلوفر تنکابنی از بابل، ۶۳- مائده جورقاسمی از تنکابن، در ۶۸- کیلو روناک خزایی از نوشهر و در به اضافه ۶۸کیلو مهنا رکابی از لاریم بودند که بر سکوی نخست ایستادند.

به گفته مسئول برگزاری مسابقات المپیاد تکواندو نوجوانان مازندران؛ همچنین خانم‌ها نیهان یاسوری از تنکابن، زهرا سورتیچی از میاندرود، مهدیه رستمی و کلثوم محسن‌پور از بابل در بخش برترین‌های مسابقات دختران به‌ترتیب به‌عنوان ناظر برتر، داور برتر، بازیکن فنی و مربی برتر انتخاب و تقدیر شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار