یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم گلایه کرده است مسافربرهای شخصی که در فرودگاه مهرآباد کار می کنند، مزاحم مسافران می شوند. فرودگاه مهرآباد در این باره توضیح داد.
کد خبر: ۱۰۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲ 27 September 2015
دیدن مسافربرهایی که با داد و هوار، سعی در جلب و جذب مسافرانی که از فرودگاه بیرون می آید، صحنه عجیبی نیست. یکی از کاربران سرویس مشکلات مردم در این باره نوشته: با سلام و احترام. وقتی که از یک سفر با هواپیما وارد فرودگاه مهرآباد تهران میشوید، هنگام خروج از ترمینال مسافری با صحنه بسیار بدی مواجه میشوید که در هیچ جای دنیا پیدا نمیشود. بطوریکه اگر چند همراه خارجی با شماه باشد قطعا خجالت زده میشوید. با وجود آنکه فرودگاه مهرآباد از دو سرویس مستقل تاکسی و حمل مسافر بهره می برد ولی تعداد بسیار زیادی مسافرکش شخصی فعال هستند که جز مزاحمت برای مسافران فایده دیگری ندارند. این مسافرکش های مزاحم بدنبال مسافران راه افتاده و قصد سوار کردن آنها را دارند. چیزی نمانده که یقه مسافرها رو هم بگیرند و بزور سوار کنند. این وضعیت شبها بسیار بدتر است. رانندگان تاکسی هم باید ساعتها در صف بمانند تا نوبتشان شود و با این وضعیت حق آنها نیز پایمال می شود.

این مشکل را با مسئول روابط عمومی فرودگاه مهرآباد در میان گذاشتیم. خانم بیات در این باره گفت: ما به دستور مدیرعامل فرودگاه یک کارگروه برای ساماندهی معضل مسافرکش های شخصی تشکیل دادیم و این مشکل یکی از مشکلات است که ما نیز به آن توجه ویژه داریم.
او توضیح داد: هر چند جدیدا این مشکل تا اندازه ای رفع شده است، ولی ما هم قبول داریم مسافربرهای شخصی باید ساماندهی شوند. با توجه به صحبت خواننده شما باید گفت پروازهای ما تا نیمه شب (ساعت ۲۴) است و بعد از آن پرواز نداریم. با تصمیم این کارگروه کارهایی را انجام داده ایم تا این مشکل برطرف شود. اعضای این کارگروه هم پلیس، مسئولان خدمات فرودگاه و مدیران تاکسی رانی هستند که با همکاری یکدیگر مسافربرهای شخصی را ساماندهی می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار