فرمانده انتظامی استان مازندران از ادامه این طرح در استان خبر داد و با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.
کد خبر: ۱۰۱۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰ 12 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 21/09/1400 تقدیم حضور می گردد.
------------------------
افزايش احساس امنيت عمومی با اجرای طرح ظفر در مازندران 
فرمانده انتظامی استان مازندران از اجرای طرح عملیانی ظفر در 9 شهرستان تابعه و دستگیری 503 سارق و مجرمان تحت تعقیب خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی با اعلام این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی طرح عملیاتی ظفر با بکارگیری 250 تیم عملیاتی بطور همزمان در 9 شهرستان تابعه به اجرا در آمد.
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی و در حوزه های مختلف ماموریتی پلیس به مرحله اجرا در آمد، افزود: در اجرای این طرح 114 سارق و 389 نفر از عاملان افیونی و مجرمان تحت تعقیب مرجع قضائی دستگیر شدند .
سردار میرزایی از عملیات ویژه مبارزه با قاچاق کالا در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: کشف 76 هزار نخ سیگار، 6 دستگاه موتورسیکلت، 20 تن آرد، 26 دستگاه تولید ارز دیجیتال، 80 هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و 107 تن چوب قاچاق از مهمترین دستاوردهای پلیس امنیت اقتصادی استان در این طرح بوده است.
این مقام انتظامی ارزش مجموع کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر 45 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در مجموع 32 قاچاقچی کالا در این عملیات دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.
وی در ادامه از کشف 55 کیلو مواد مخدر نیز خبر داد و گفت: در ضمن 52 دستگاه خودرو در عملیات مبارزه با سوداگران مرگ توقیف شد .
میرزایی از کشف 22 قبضه سلاح غیرمجاز در این طرح نیز خبر داد و بیان داشت: در راستای نظارت بر واحدهای صنفی 15 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت مقررات صنفی و انتظامی پلمب شدند.
فرمانده انتظامی استان مازندران از ادامه این طرح در استان خبر داد و با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.
-----------------------------
کشف 45 هزار لیترگازوئیل قاچاق در تنکابن 
فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 45 هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه از یک دپو سوخت، خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی در تشريح اين خبر، اظهار داشت: در پي اقدامات اطلاعاتی پليس آگاهی شهرستان "تنکابن" مبني بر اينکه فردی اقدام به فروش سوخت غالب خارج از شبکه و قاچاق اقدام می کند، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با توجه به حساسیت موضوع، اکیپی از کارکنان مجرب اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی به محل اعزام که در نهایت 2 تانکر سوخت خارج از شبکه که در محل حضور داشتند، توقیف می شود.
فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در بازرسي اولیه از هر دو تانکر سوخت، 45 هزار لیتر سوخت ناخالص قاچاق کشف شد که با انجام تست آزمايشگاهي توسط شرکت نفت وجود ناخالصي با درجه خيلي زياد تاييد شد.
سردار میرزایی با اشاره به اینکه سوخت مکشوفه تحویل شرکت نفت شد، خاطر نشان کرد: خودروها به پارکينگ انتقال و متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائي معرفی شدند.
------------------
کاهش 15درصدی سرقت داخل خودرو در مازندران 
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران با اشاره به کاهش 15 درصدی سرقت داخل خودرو در یک ماه گذشته، گفت: 88 درصد سرقت داخل خودرو به وقوع پیوسته در آذر ماه کشف شد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ سیدمحسن جعفری گفت: مأموران انتظامي با تلاش شبانه روزي و اجراي طرح هاي متعدد از جمله طرح های محله محور و پیشگیری از سرقت در آذر ماه موفق شدند،114 فقره سرقت داخل خودرو را کشف كنند.
وی افزود: در این راستا 66 سارق دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران در پایان با بيان اينکه شهروندان با رعايت يک سري نکات ايمني مي توانند فرصت ارتکاب جرم را از سارقان سلب کنند، گفت: به رانندگان توصيه مي شود از قرار دادن وسايل با ارزش و مدارک در داخل خودرو و در معرض ديد عموم اکیداً خودداري کنند.
----------------
کشف 3 تن آرد خارج از شبکه توزیع در میاندورود 
فرمانده انتظامی میاندورود از کشف 3 تن آرد خارج از شبکه توزیع پس از توقیف خودروی نیسان در این شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید باقری در تشریح این خبر بیان داشت: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی، در حین گشت زنی در محور مواصلاتی به یکدستگاه خودرو نیسان حامل آرد مشکوک و با هماهنگی با مقام قضائی، خودرو متوقف کردند .
وی با اشاره به کشف 3 تن آرد قاچاق خارج از شبکه توزیع در بازرسی دقیق از خودروی توقیفی، افزود:کارشناسان ارزش آردهای کشف شده را بالغ بر 300 میلیون ریال برآورد کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و خودروی توقیفی به پارکینگ انتقال داده شد، خاطرنشان کرد: در این عملیات پلیسی یک عامل غیر مجاز تهیه و توزیع آرد گندم دستگیر شد.
سرهنگ باقری در پایان تاکید کرد: نيروي انتظامي مبارزه با قاچاق کالا را در اولويت هاي کاري خود قرار داده و با اجراي طرح هاي مختلف در این راستا در برخورد جدی با پدیده قاچاق از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند.
--------------------
دستگیری سارقان سیم برق در حین انتقال اموال مسروقه 
فرمانده انتظامی نور از دستگیری سارقان سیم برق و کشف 400 متر سیم برق سرقتی در این شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار" در تشریح این خبر، گفت: در پی سرقت متوالی از سیم های دکل انتقال نیرو در شهرستان نور موضوع دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با تحقیقات گسترده پلیسی، موفق به شناسایی2 سارق سیم برق در این شهرستان شدند و با هماهنگی قضائی، متهمان را دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء متهمان مقدار 400متر سیم برق کشف شد.
سرهنگ داداش تبار با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های به عمل آمده به سرقت سیم های برق در این شهرستان اعتراف کردند.، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند .
-----------------------

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار