بستری ۶۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹، شبانه روز گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه، از ترخیص ۷۱ نفر در همین مدت با بهبودی نسبی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۴۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸ 09 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، باشناسایی و بستری ۴۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، شمار بستری شدگان به ۲۵۲ بیمار رسید.

از این تعداد ۸۳ بیمار بدحال با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان‌های تخصصی و تنفسی قرار داشته و امروز هم ۲ هم استانی دیگر در مبارزه‌ای نابرابر با کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.

در همین مدت ۸۲ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی خود در منزل قرنطینه خانگی ترخیص شدند.

کرونا، شناسنامه دو مازندرانی دیگر را باطل کردرییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به بستری ۶۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹، شبانه روز گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه، از ترخیص ۷۱ نفر در همین مدت با بهبودی نسبی خبر داد.

دکتر سیدعباس موسوی با بیان اینکه هم اکنون ۱۶۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های مازندران بستری هستند افزود: از این تعداد ۶۶ نفر با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: امروز یک هم استانی دیگر نیز، بر اثر این بیماری جان خود را از دست داد .

 فوت یک نفر در حوزه بابل

کرونا، شناسنامه دو مازندرانی دیگر را باطل کردسرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۹ بیمار کرونایی جدید، شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۱۱ بیمار هم در این مدت با بهبودی نسبی مرخص شدند.

دکتر سیدناصر عمادی شُمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۸۸ نفر اعلام کرد و افزود: ۱۷ بیمار با علائم تنفسی حاد نیز اکنون در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این شهرستان بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: یک همشهری بابلی دیگر، امروز بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی بابل تسلیم مرگ شد.  

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار