واکنش مدافع پرسپولیس به صحنه جنجالی دربی: به جان مادرم به ژستد نخوردم.
کد خبر: ۱۰۱۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸ 05 December 2021

به گزارش تابناک مازندران از ورزش سه : مدافع پرسپولیس در بطن مهم ترین حادثه دربی قرار گرفته و از خود دفاع می کند.

شاید اگر موعود بنیادی فر در دقیقه 87 در سوت خود می دمید حالا فرشاد فرجی اوضاعی کاملا متفاوت با امروز داشت. البته لابد این مدافع مازندرانی در صورت رخ دادن این اتفاق امروزش را در دفاع کامل از خود می گذراند. کاری که همین حالا هم انجام می دهد چراکه اعتقاد دارد هیچ برخوردی با مهاجم استقلال نداشته است.

فرشاد فرجی ضمن دفاع از بازی پرسپولیس درباره صحنه پنالتی توضیح کاملی داده و برای صحه گذاشتن به تصمیم بنیادی فر حتی قسم نزدیک ترین عزیزانش را می خورد. با ما در این گفت و گو همراه باشید:

از بازی با استقلال شروع کنیم؛ روند بازی چطور بود؟

به لحاظ فنی پرسپولیس خوب بازی کرد و موقعیت هم داشتیم. در اکثر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم و تیم حریف خطر خاصی روی دروازه ما خلق نکرد.

یعنی نظرت این است که پرسپولیس شایسته برددر دربی بوده است؟

ما چند موقعیت داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در غیر این صورت نتیجه دیگری رقم می‌خورد و ما هم به حقمان می‌رسیدیم.

پرسپولیس حالا 3 بازی متوالی است که گلی دریافت نکرده؛ به نظرت این مساله چطور حاصل شده است؟

طبیعی است که با گذشت زمان و انجام بازی‌های بیشتر کنار هم بیشتر هماهنگ می‌شویم. همیشه بازی‌های ابتدای فصل سخت است اما با گذر زمان بازیکنان با شرایط و سبک یکدیگر بیشتر آشنا می‌شوند و امیدوارم این روند در بازی‌های بعدی هم ادامه داشته باشد.

برسیم به جنجالی ترین صحنه مسابقه؛ آیا روی ژستد خطای پنالتی انجام دادی؟
به هیچ عنوان هیچ خطایی رخ نداد و اصلا پنالتی نبود.

کارشناسان داوری اما نظر دیگری داشته اند...

به جان مادرم هیچ برخوردی با مهاجم استقلال نداشتم و نمی‌دانم این همه صحبت پنالتی از کجا می‌آید. من که خودم در صحنه بودم و می‌دانم هیچ برخوردی انجام نشد حتی اگر در تصاویر تلویزیونی دقت کنید بلافاصله پس از صحنه داد میزنم که چرا بازیکن استقلال خودش را انداخت.

خودت صحنه را دیده ای؟

من صحنه را از تلویزیون هم دیدم. اگر دقت کنید بازیکن استقلال بدنش را به عقب خم می‌کند و بعد خودش را می‌اندازد. در صورتی که اگر من روی او خطایی کرده بودم باید به جلو پرتاب می‌شد. با این حال باز هم می‌گویم هیچ برخوردی در آن صحنه با حریف نداشتم و کارشناسان داوری هم باید با دقت تصویر را ببینند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار