پیروز قربانی سرمربی رایکا بابل عصر پنجشنبه پس از بازی در جمع خبرنگاران گفت: هر چند بازیکنان ما پس از دریافت گل بازی بهتری نمایش دادند اما برای اینکه نتیجه را تغییر دهیم کافی نبود.
کد خبر: ۱۰۱۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳ 02 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، سر مربی تیم فوتبال رایکا بابل با بیان اینکه بازی مقابل قشقایی شیراز بار فنی بالایی نداشت، اعلام کرد:

تا قبل از گل حریف بازی متعادل بود اما بازیکنان ما بعد از دریافت گل به خودشان آمدند و بهتر بازی کردند.

پیروز قربانی عصر پنجشنبه پس از بازی در جمع خبرنگاران گفت: هر چند بازیکنان ما پس از دریافت گل بازی بهتری نمایش دادند اما برای اینکه نتیجه را تغییر دهیم کافی نبود.

بازیکن سابق تیم استقلال تهران ادامه داد: کار سختی پیش رو داریم و پیش از هر چیز باید ذهنیت بازیکنان را تغییر دهیم که این امر هم نیاز به زمان دارد، اگر ذهن بازیکنانم عوض شود از نظر فوتبالی می توانند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.

فوتبال دسته یک کیفیت خوبی ندارد

قربانی در خصوص کیفیت مسابقات فوتبال دسته یک هم گفت: مسابقات از کیفیت خوبی برخوردار نیست و دلیل اصلی آن هم این است که مربیان ثبات ندارند و زیاد تغییر می کنند و کمتر شاهد هستیم یک مربی سه سال با تیمش کار کند تا بتواند تفکرات خود را پیاده کند.

وی با اشاره به اینکه مربیان هم باید دانش فنی خود را بالا ببرند، بیان داشت: مربیان و حتی مدیران تیم ها هم ثبات ماندن ندارند و ما مربیان باید وقت بیشتری صرف تیم های خود بکنیم تا هم کیفیت مسابقات بالا برود و هم شاهد گل های بیشتری باشیم.

به فوتبال پایه ها اهمیت داده نمی شود

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران تاکید کرد: موضوعی که باید مد نظر فدراسیون و باشگاه قرار گیرد است این است که باید به فوتبال پایه ها اهمیت بیشتری داده شود، تا زمانی که این مشکل حل نشود نمی توان امیدوار بود که فوتبال بزرگسالان چه در لیگ برتر و چه در لیگ دسته یک با کیفیت برگزار شود ضمن اینکه مدیران باشگاه ها هم برای ماندن بر مسند کار نتیجه گرا شده اند.

وی در خصوص قضاوت داور بازی هم گفت: داور این دیدار در نتیجه بازی تاثیرگذار نبود و قضاوت خوبی داشت، برخی از داوران اعصاب خرد کن هستند.

دیدار تیم های فوتبال قشقایی شیراز و رایکا بابل از هفته هشتم مسابقات فوتبال دسته یک کشور که عصر پنجشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان پایان یافت.

در پایان هفته هشتم تیم ملوان بندر انزلی با ۱۸ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار گرفت، تیم قشقایی شیراز با ۱۶ و تیم خیبرخرم آباد هم با ۱۵ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند و تیم رایکا بابل هم با ۱۰ امتیاز سیزدهم است.

در رقابت های فوتبال دسته یک جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و دوم دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

بادران تهران، شاهین شهرداری بوشهر و ماشین سازی تبریز هم سه تیم انتهای جدول هستند.   

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار