در فضای مجازی عنوان شد که تصادف روز گذشته مربوط به حاج حسین یکتا بوده است که مسؤول بسیج رسانه آمل در این زمینه عنوان کرد؛ تصادف روز گذشته مربوط به برادر حاج حسین یکتا بوده و وی در سانحه رانندگی حضور نداشته است.
کد خبر: ۱۰۱۳۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲ 01 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، ذکریا اشکپور سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران با اشاره به سانحه رانندگی روز گذشته در محور آمل به نور اظهار کرد: ساعت هفت و ده دقیقه روز گذشته به مرکز اورژانس آمل تصادف یک دستگاه ال نود و کامیون گزارش شد که بر این اساس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.


وی گفت: در این حادثه یک آقای جوان در صحنه تصادف فوت شد و یک مصدوم دیگر این حادثه نیز علی حسینی یکتا بود که شرایط وخیمی داشت و ابتدا به بیمارستان امام نور منتقل شده و سپس به بیمارستان هفده شهریور آمل برای انجام کار‌های تکمیلی درمانی منتقل شده است.


در همین ارتباط در فضای مجازی عنوان شد که تصادف روز گذشته مربوط به حاج حسین یکتا بوده است که مسؤول بسیج رسانه آمل در این زمینه عنوان کرد؛ تصادف روز گذشته مربوط به برادر حاج حسین یکتا بوده و وی در سانحه رانندگی حضور نداشته است.

علی نیکزاد با بیان اینکه علی یکتا برادر حاج حسین یکتا و عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار و رئیس جمعیت امام رضایی‌ها در این تصادف دچار سانحه شده است، اظهار کرد: حسین یکتا برای پیگیری شرایط درمانی برادرش به آمل آمده است و حال برادرش نیز رو به بهبودی است و از مردم خواسته برای بهبودی حال برادرش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار