حال و هوای انتخابات مجلس د رمازندران(2)
4 اتفاق خطرناک و مرگباری که در ده روز گذشته برخی از کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس در مازندران با آن مواجه شدند.
کد خبر: ۱۰۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱ 26 September 2015
به گزارش تابناک مازندران، در هفته ای که گذشت اتفاقات مهمی برای 3 تن از کاندیداهای احتمالی مجلس دهم در حوزه سلامت روی داد که نخستین مساله نجات معجزه آسای یک کاندیدای احتمالی نمایندگی مجلس در حوزه شرق مازندران از مرگ در حادثه منا بود.
وی که نمایده ادوار مجلس بوده و کاندیدای احتمالی دوره پیش رو خواهد بود در حادثه منا از ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر در خیابان کنار اجساد افتاده بود که با تعلل ماموران صعودی برای رسیدگی به اجساد و کمک به مجروحان وی نیز مانند اغلب مجروحان در بلاتکلیفی به سر میبرد تا اینکه با پرتاب کردن بطری آب توسط یکی از ماموران و نیروهای امدادی برای دیگر مامور صعودی مقداری از آب روی بدن این زائر ایرانی ریخت تا وی به هوش بیاید و در نهایت به هر سختی بتواند از میدان مرگ خارج شود، وی بعد از 6 ساعت خود را به خیمه رساند و ظاهرا جان سالم به در برد.
در این هفته یکی از کاندیداهای احتمالی دیگر این حوزه شاید به دلیل فشار جلسات هماهنگی انتخاباتی خود دچار افزایش  فشار خون و ساعاتی را در یک بیمارستان بستری شد اما حال فعلی وی رضایت بخش گزارش می شود.
داغدار شدن یکی از کاندیداهای احتمالی اینبار در مرکز استان به دلیل فوت همسر محترم وی رویداد دیگری در زندگی شخصی یا خانوادگی کاندیداهای احتمالی مجلس دهم بود، همسر این فرد به علت بیماری جان خود را از دست داد و این رویدادها در حالی است که در هفته های گذشته نیز یکی از کاندیداهای غرب استان که تلاش زیادی برای کسب نظر و پیروزی در انتخابات آینده داشت ناگهان دچار ایست قلبی و فوت شد.
تا انتخابات مجلس شورای اسلامی تنها 6 ماه دیگر فرصت باقیست و فارغ از پیروزی یا عدم کسب موفقیت در این رقابت ملی، مهم ترین مساله نیت خدمت به مردم است چراکه اتفاقات هفته گذشته ثابت کرد که زندگی دیر نپاید و آنچه ماند خوبی به مردم است.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار