امام جمعه ساری گفت: ما می‌خواهیم به آمریکا و چند کشور تحت سلطه استکبار بگوئیم که دیگر دوران دیپلماسی ذلت و مذاکرات ضعیف گذشته است. امروز دیگر مذاکرات ما مذاکرات بسیجی است و در مذاکرات جدید و پیش‌رو هرگز مسئولین ما زیر بار ذلت شرط و شروط‌های تحریمی شما نخواهند رفت.
کد خبر: ۱۰۱۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲ 26 November 2021

به گزارش تابناک مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان در مصلی امام خمینی (ره) ساری اظهار داشت: باغداران گفتند در نماز جمعه به مسئولین این تذکر داده شود که اکنون محصولات باغی به لحاظ قیمت وضعیت مناسب بازار خرید ندارد و برای باغداران ایجاد مشکل کرده است.

وی افزود: به باغداران عرض می‌کنم الحمدالله یک پایانه صادرات محصولات کشاورزی در چپکرود مازندران احداث شده که در خاورمیانه بی‌نظیر است. هم می‌توانید بفروشید و هم به عنوان امانت در آنجا قرار دهید تا در سردخانه‌ها نگهداری شود و در زمان نیاز به بازار عرضه کنید.

امام جمعه مرکز استان ادامه داد: به باغداران عرض می‌کنم که متاسفانه بعضی از باغداران قبل از رسیدن محصول، آن‌را می‌چینند و رنگ‌آمیزی می‌کنند و وارد بازار می‌کنند که این اقدام حرام‌خوری و کار نادرستی است.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه در آستانه مذاکرات برجامی وین قرار داریم که می‌گویند دور جدید مذاکرات است، گفت: آمریکا از برجام خارج شده و آن‌را پاره کرد و یک‌طرفه برجام را نقض کرده است. اکنون به ما می‌گویند شما باید حتما" در برجام باشید و شرط و شروط برای ما می‌گذارند و تحریم‌های جدید نیز وضع می‌کنند. چقدر این‌ها وقیح و پررو هستند که فکر می‌‌کنند مذاکرات پیش‌رو و در این دولت مثل مذاکرات گذشته است.

وی تاکید کرد: مسئولین ببینید آیا در برجام راه‌های حقوقی قضایی برای کسی که یک‌طرفه برجام را نقض کند دیده شده یا نشد، اگر دیده شده از طریق مجامع بین‌المللی و دادگاه لاهه و بین‌المللی اقدام کنید.

امام جمعه مرکز استان تصریح کرد: آن‌کس که بدهکار است دارد ما را بدهکار می‌کند، اگر چنین چیزی پیش بینی نشده پس این یک خیانت است که در برجام اتفاق افتاده و یک‌طرفه به نفع آنها نوشته شده است.

محمدی لائینی یادآور شد: ما می‌خواهیم به آمریکا و چند کشور تحت سلطه استکبار بگوئیم که دیگر دوران دیپلماسی ذلت و مذاکرات ضعیف گذشته است. امروز دیگر مذاکرات ما مذاکرات بسیجی است و در مذاکرات جدید و پیش‌رو هرگز مسئولین ما زیر بار ذلت شرط و شروط‌های تحریمی شما نخواهند رفت.

انتهای پیام/ر

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار