شاهين شهرداري بوشهر كادر خود را بست
در نامه ای که در آخرین روز شهریور ماه به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ارسال شده است اسامی ۲۴ بازیکن به سازمان لیگ حرفه ای کشور فکس شده است./كامياب: با وجود اينكه در لحظه آخر تيم را بستيم موفق شديم حدود ۸۰ درصد بازيكنانمان را از رده هاي ۲۰ تا ۲۷ سال انتخاب و گزينش كنيم.
کد خبر: ۱۰۰۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱ 26 September 2015
 تابناک بوشهر: تيم شاهين شهرداري بوشهر با در اختيار گرفتن ۱۸ بازيكن بالاي ۲۳ سال و ۶ بازيكن زير ۲۳ سال در ليگ دسته دو كشور حضور مي يابد.

علي اصغر كامياب سرمربي تيم شاهين شهرداري بندر بوشهر گفت: شاهين شهرداري بندر بوشهر چهارشنبه همين هفته به مصاف تيم فولاد ب اهواز مي رود.

سرمربي شاهين شهرداري بندر بوشهر افزود: اين مسابقه در استاديوم شهيد بهشتي بندر بوشهر برگزار مي شود.



وي در ادامه ضمن اشاره به زمان بر شدن انتقال سهميه تيم شاهين به شهرداري بندر بوشهر خاطرنشان كرد: با توجه به زمان بر شدن انتقال سهميه از تربيت ايلام به شاهين شهرداري بوشهر ديشب موفق شديم با بازيكنان اين تيم قرارداد ببنديم.

كامياب افزود: با وجود اينكه در لحظه آخر تيم را بستيم موفق شديم حدود ۸۰ درصد بازيكنانمان را از رده هاي ۲۰ تا ۲۷ سال انتخاب و گزينش كنيم.

وي تصريح كرد: حمايت تماشاگران از تيم در مسابقات مي تواند فقدان اردو و تداركات ما را جبران كند.

سرمربي شاهين شهرداري بندر بوشهر ادامه داد: اميدواريم كه بتوانيم هر چه سريعتر تيم را هماهنگ كنيم و تا نيم فصل هم بتوانيم شاهين شهرداري بندر بوشهر را به اردو ببريم.

وي در پايان گفته هاي خود كادر مربي گري تيم را يك كادر كاركشته و با تجربه دانست و خاطرنشان كرد: آقايان سهراب بختياري آزاد در سمت سرپرست تيم،عبدالرضا بازياري و حسين دشتي در سمت مربي، محمودرضا بحريني در سمت مربي دروازه بان هاي تيم، حسن حيدرپور مربي بدن ساز تيم و حسين احمدپور با سمت تداركات تيم را در كنار اينجانب كه افتخار سرمربي گري تيم شاهين را بر عهده دارم حضور دارند.

به گزارش تابناک بوشهر  به نقل از روابط عمومي شهرداري بندر بوشهر تيم شاهين شهرداري بوشهر، با در اختيار گرفتن ۱۸ بازيكن بالاي ۲۳ سال و ۶ بازيكن زير ۲۳ سال در ليگ دسته دو كشور حضور مي يابد.

 
در نامه ای که در آخرین روز شهریور ماه به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ارسال شده است اسامی ۲۴ بازیکن به سازمان لیگ حرفه ای کشور فکس شده است. در این نامه اسامی و شماره پیراهن بازیکنان به شرح زیر اعلام شده است:
۱- افشين محمدي (شماره۷)
۲- حميد رضا لطف الله نژاد ( شماره۱)
۳-محمد بريهي  (شماره ۸)
۴-محسن قائدپوري (شماره۱۶)
۵-سعيد نوروزي (شماره۲)
۶- پژمان مالكي (شماره۱۰)
۷- مسلم محمودي (شماره۱۷)
۸- محمد بختياري آزاد (شماره۲۲)
۹- علي آل كثير (شماره۱۵)
۱۰-حسين افشان مهر با (شماره۴)
۱۱- جواد قايدي فرد (شماره۳)
۱۲-حسين محمودي (شماره۱۸)
۱۳-ابوالفضل مظفري (شماره ۱۲)
۱۴-سعيد مرادي (شماره۲۰)
۱۵-مصطفي بيات (شماره۹)
۱۶-احمد بهنام مطلق (شماره۱۴)
۱۷- خضر باغباني (شماره۶)
۱۸- سينا كناري  (شماره ۱۱)
اين تيم را در مسابقات ليگ دسته ۲ كشور همراهي مي كنند. در كنار اين بازيكنان ۶ بازيكن زير ۲۳ سال نيز شاهين شهرداري بوشهر را در مسابقات فوتبال كشور همراهي مي كنند.
۱۹-مجتبي غلامي (شماره۱۶)
۲۰-رسول پولادي (شماره۱۹)
۲۱-جعفر احمد حسيني (شماره۵)
۲۲-حسين تولابي (شماره۱۳)
۲۳-علي خليل ارجمندي (شماره۲۸)
۲۴-ستار رضايي جاري وند  (شماره۲۳)
شايان ذكر است كه تيم هدايت كننده شاهين شهرداري بوشهر متشكل از آقايان سهراب بختياري آزاد، عبدالرضا بازياري، حسين دشتي، محمود رضا بحريني، حسن حيدر پور و حسين احمد پور مي باشند.
همچنین سر مربیگری تیم توسط اصغر کامیاب و مدیر عامل این تیم محمد دمشقی عهده دار است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین معلمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار