سرپرست باشگاه صبای قم:
سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم گفت: تماشاگران و هواداران صبا با حضور و حمایت قابل توجه خود در مسابقه خانگی با سپاهان نشان دادند و یک الگو برای هواداران فوتبال هستند.
کد خبر: ۱۰۰۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ 26 September 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم،  محمدرضا کشوری‌فرد تصریح کرد: هدف صبا رسیدن به رتبه‌های بالای جدول و نشان دادن توانمندی خود برای موفقیت در لیگ پانزدهم است، قطعا دستیابی به این مهم با حمایت مسئولان استان و تشویق و حضور پرشور مردم و هواداران صبا میسر می‌شود.

وی یادآور شد: با تلاش کادر فنی و بازیکنان صبای قم و حمایت تماشاگران قمی، اکنون این تیم در جدول لیگ برتر فوتبال در جایگاه خوبی قرار گرفته و تلاش دارد تا در هفته‌های آتی نیز با انجام بازی‌های با کیفیت بالا از نظر فنی و تاکتیکی و همچنین کسب نتایج مطلوب روند رو به رشد خود را ادامه بدهد.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم تاکید کرد:‌ بارها گفته‌ام که صبا کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد و کمی گذر زمان و دستیابی صبا به هماهنگی و آمادگی بیشتر نشان خواهد داد که این تیم قابلیت‌های بالایی برای حضور در جمع مدعیان لیگ پانزدهم دارد.

وی خاطرنشان کرد: تیم صبای قم در مدت کمی بسته شد ولی خوشبختانه بازیکنان این تیم شرایط را درک کرده و با تمام توان به تمرین پرداختند و در هفته‌های اخیر شاهد هستیم که در مسابقات لیگ برتر فراتر از حد انتظار ظاهر شده و برای موفقیت صبا تلاش می‌کنند.

کشوری‌فرد ادامه داد: با تلاش مدیریت، کادر فنی و بازیکنان صبای قم و حمایت تماشاگران قمی، این تیم یقینا در جدول لیگ برتر فوتبال مسیر صعودی خود را ادامه می‌دهد.

وی اضافه کرد: تلاش داریم تیم صبای قم نه تنها در عرصه ورزشی، بلکه در عرصه اخلاقی و فرهنگی نیز در بین تیم‌های نمونه لیگ برتر فوتبال دارای جایگاه ویژه‌ای باشد و حضور پرشور تماشاگران قمی سبب شود تا آنها از این نظر در کشور نمونه باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار