رقابت حساس مدعیان قهرمانی در مرحله اول لیگ برتر به نفع تیم بهداد سلیمی قهرمان المپیک لندن به پایان رسید.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰ 08 November 2021

به گزارش تابناک مازندران، رقابت حساس مدعیان قهرمانی در مرحله اول لیگ برتر به نفع تیم بهداد سلیمی قهرمان المپیک لندن به پایان رسید.

بر اساس گزارش ایسنا، مرحله اول لیگ برتر وزنه برداری در مجموعه آزادی به پایان رسید و از روز نخست رقابت جذابی را  بین سه تیم مدعی فولادین ذوب آمل، ذوب آهن اصفهان و ملی حفاری شاهد بودیم. ملی حفاری از تیم‌های قدیمی و با سابقه لیگ است و فراز رامهرمزی بارها با این تیم قهرمان لیگ شده است.

بهداد سلیمی برای سومین مرتبه در لیگ برتر تیم داری می کند که در هفته نخست رقابت تیم او یعنی فولادین ذوب آمل با ذوب آهن  که هدایت آن بر عهده علی جباری مربی با تجربه وزنه برداری است، بسیار نزدیک و میلی متری بود و در نهایت  تیم سلیمی با اختلاف ۲ امتیاز در رده نخست قرار گرفت.

رقابت این دو تیم در دسته های ۵۵، ۶۱، ۸۹، ۱۰۲، ۱۰۹ و فوق سنگین بسیار حساس بود و وزنه برداران دو تیم برای کسب مقام نخست رقابت کردند.

با توجه به اختلاف کم امتیاز ذوب آهن و فولادین ذوب آمل در مرحله بعد رقابت دو تیم حساس تر هم خواهد شد.

حضور حسین توکلی پس از سالها در سالن مسابقات وزنه برداری در قامت مربی از نکات قابل توجه لیگ بود.

یکی از نکات جالب دیگر مرحله نخست حضور سعید علی حسینی  نایب قهرمان جهان و بازی های آسیایی با تیم باشگاهی خود بود که البته در رده جوانان شرکت کرد و توانست در مرحله اول مقام دوم را کسب کرد.

برخلاف سهراب مرادی که در این مرحله غایب بود ، کیانوش رستمی برای ملی حفاری  بر روی تخته رفت اما مقام دوم را کسب کرد.

یکی از نکات بحث برانگیز مرحله اول،  در مورد یکی از وزنه های مهم کیانوش رستمی است و  زمانی که قصد مهار وزنه ۲۱۴ کیلوگرم را داشت  ایراد فنی در زنگ داوران باعث شد تمرکزش بهم بخورد و وزنه را بیاندازد.

علیرضا یوسفی وزنه بردار جوان ایران توانست به رکورد دوضرب جوانان جهان که در اختیار علی داوودی است حمله کند و با مهار وزنه ۲۳۸ کیلوگرم آن را به صورت غیررسمی یک کیلوگرم شکست.

رسول معتمدی وزنه بردار ملی پوش ایران با وجود اینکه دسته وزنی اصلی او ۱۰۲ کیلوگرم بود در رقابت با وزنه برداران دسته ۱۰۹ کیلوگرم توانست مقام اول را کسب کند و رکورد شخصی خود را نیز در مجموع ۵ کیلوگرم ارتقا دهد

برچسب ها: بهداد سلیمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار