رئیس باشگاه بانک ملی ایران از حضور 900 ورزشکار در المپیاد ورزشی بانک ملی از 31 استان کشور در بابلسر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵ 25 September 2015
به گزارش تابناک مازندران از بابلسر، امیرعباس جمشیدی عصر امروز در حاشیه بیست و دومین المپیاد فرهنگی رفاهی بانک ملی ایران اظهار کرد: این المپیاد با حضور 900 ورزشکار از 31 استان کشور از امروز به مدت 10 روز در متل بانک ملی بابلسر در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه ورزشکاران بانک ملی کشور در این المپیاد، در شش رشته ورزشی فوتسال، والیبال، شطرنج، دوومیدانی، پینگ‌پنگ و شنا به رقابت می‌پردازند، بیان کرد: قهرمانان این دوره از المپیاد برای رقابت در مسابقات بانک‌های کل کشور شرکت خواهند کرد.
رئیس باشگاه بانک ملی ایران، هدف از برگزاری این المپیاد ورزشی را تقویت روحیه ورزشکاری و ایجاد نشاط در بین کارکنان شعب بانک ملی دانست.
جمشیدی تصریح کرد: همچنین سیستم بانک ملی کشور در هفت رشته ورزشی بانوان و شش رشته ورزشی آقایان در مجموع امتیازات برای چهار سال متوالی توانست مقام قهرمانی مسابقات سیستم بانک‌های کل کشور را کسب کند.
وی، اهدای جوایز به برگزیدگان جشنواره و تجلیل از پیشکسوتان را از دیگر برنامه‌های این المپیاد برشمرد و افزود: برای نهادینه کردن فرهنگ ورزشی در بین کارکنان جوان، در این المپیاد، علاوه بر حضور نیروهای استخدامی سعی شده است از نیروهای شرکتی نیز استفاده شود.
رئیس باشگاه بانک ملی ایران با بیان اینکه این دوره از المپیاد در رده سنی 30 تا 60 سال برگزار شده است، تصریح کرد: بازنشستگان بانک ملی نیز در این دوره از المپیاد شرکت کردند.
جمشیدی با بیان اینکه سرانه ورزشی در بانک ملی کشور نسبت به بانک‌های دیگر کمتر است، اظهار کرد: مسئولان این بانک با تمام توان خود درصدد هستند سرانه ورزشی این بانک را اضافه کنند.
وی با بیان اینکه باشگاه بانک ملی ایران در سال 1316 تاسیس شده است، افزود: در سال‌های قبل از انقلاب این باشگاه همواره مورد بازدید پادشاهان و سران کشورهای دیگر قرار می‌گرفت.
جمشیدی با اشاره به زورخانه بانک ملی در این باشگاه، گفت: این زورخانه در حال حاضر به میراث فرهنگی تبدیل شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار