رئیس هیئت والیبال آمل گفت: سومین جشنواره مینی‌والیبال دانش‌آموزی پسران این شهرستان با معرفی تیم‌های برتر به‌ کار خود پایان داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹ 24 September 2015
به گزارش تابناک مازندران حسن کوچک‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان آمل اظهار کرد: سومین جشنواره مینی‌والیبال دانش‌آموزی پسران این شهرستان با معرفی تیم‌های برتر به‌ کار خود پایان داد.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره در بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و متولدین 1382 به بالا به‌ مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، افزود: این دوره از مسابقات هفته گذشته در سالن ورزشی شهید حسن‌نژاد در بین پسران برگزار شد.
کوچک‌زاده با اشاره به اینکه 20 تیم در این جشنواره اعلام آمادگی کردند که از حضور چهار تیم به دلیل تأخیر در زمان ثبت‌نام خودداری شد، اضافه کرد: 16 تیم این جشنواره در چهار گروه چهار تیمی کار خود را دنبال کردند که از هر گروه دو تیم صعود کردند.
رئیس هیئت والیبال آمل با اشاره به اینکه هشت تیم صعودکننده از مرحله مقدماتی نیز به‌ صورت دوره‌ای با تقسیم در دو گروه چهار تیمی کار خود را پیگیری کردند، تصریح کرد: کشف استعدادهای ورزشی و پرورش آنها از مهم‌ترین اهداف این جشنواره بود.
وی با اشاره به اینکه سومین جشنواره مینی‌والیبال به مدت پنج روز ادامه داشت، خاطرنشان کرد: در دور مقدماتی 24 بازی برگزار شد که در پایان تیم والیبال شهید خان‌زاد آموزش و پرورش به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های هیئت والیبال و کاله رده‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.
کوچک‌زاده با بیان اینکه به تیم‌های برتر کاپ، حکم قهرمانی، مدال و جوایز نقدی اهدا شد، خاطرنشان کرد:‌ خسرو اباذری، نصرت‌الله نظری، حشمت‌الله بلال و علی مهری از داوران این جشنواره بودند؛ همچنین پیشکسوتان و بزرگان ورزش این شهرستان به همراه مسئولان استانی در آیین اختتامیه حضور داشتند.
این مسئول یادآور شد: مسئولان کمیته فنی والیبال این شهرستان از بین بازیکنان شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات 18 نفر را برای تشکیل تیم منتخب مینی‌والیبال شهرستان آمل برگزیدند تا آموزش‌های لازم به آنها داده شود.
وی ادامه داد: برای نخستین‌بار جشنواره مینی‌والیبال دختران و پسران توسط آملی‌ها در مازندران برگزار شد که این مسابقات با همکاری اداره ورزش و جوانان آمل، اداره آموزش و پرورش و هیئت والیبال این شهرستان پیگیری می‌شود.
رئیس هیئت والیبال آمل در پایان گفت: آمل از شهرهای شاخص و برجسته در رشته ورزشی والیبال است و ورزشکاران این شهرستان از سال‌های گذشته تاکنون در هر دوره از اردوهای تیم ملی در رده‌های مختلف حضور داشته و نظر مربیان و کادر فنی تیم ملی را جلب کردند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار